וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נוכל בדור הקרוב לחיות בישראל כולה בלי ממ"ד"

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 9:11

בריאיון ל-103FM אמר ח"כ שוסטר על חיסול אל־עארורי שהוא "סוף ההתחלה, לא תחילת הסוף". לדבריו, יש להיערך בכל החזיתות לתגובה אפשרית: "צריכים להיפרד מההנחה שהשלום ינחת עלינו". על הפעולות להשבת החטופים אמר: "עצירת הפעולות הצבאיות לא תשיב אותם במהרה"

בווידאו: סגן מנהיג חמאס אל-עארורי חוסל בביירות 02 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חבר הכנסת אלון שוסטר מהמחנה הממלכתי התייחס הבוקר (רביעי) לחיסולו של סאלח אל-עארורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס. בריאיון לתכנית של ענת דוידוב ואודי סגל ב־103fm אמר כי יש להיערך לתגובה אפשרית בכל החזיתות. "לא נוכל בדור הקרוב לחיות במדינת ישראל כולה בלי ממ"ד".

שוסטר הדגיש כי "אנחנו במלחמה, לא סיימנו. אנחנו בסוף ההתחלה, לא בתחילת הסוף. לכך צריך להיערך בכל החזיתות. יש לנו שלוש־ארבע משימות גדולות כרגע. אנחנו ממוטטים את שלטון החמאס, כרגע מפרזים בפועל את צפון רצועת עזה מול הבית שלי, אנחנו צריכים להשיב את החטופים".

סאלח מוחמד סולימאן אל-עארורי  שחוסל בתקיפות צהל ברובע דאחיה בביירות 02 בינואר 2024. ללא, אתר רשמי
"סוף ההתחלה, לא תחילת הסוף". אל עארורי/אתר רשמי, ללא

על הקפאת המגעים לעסקת שחרור שבויים מצד חמאס בעקבות החיסול, אמר: "זה אומר שזו תגובתם, אנחנו ממשיכים את ההידוק סביבם, ואין שום סיכוי שהנושא הזה ירד מסדר היום. בודקים את כל האפשרויות השונות ויחד עם זה אנחנו ממשיכים להיאבק. המציאות איומה ונוראה של החטופים שלנו, עצירת הפעולות הצבאיות שלנו לא תשיב במהרה את החטופים. אנחנו צריכים לשלב את הפעילות המדינית והצבאית כדי לייצר הזדמנויות להחזיר את החטופים. אנחנו צריכים להחזיר את התושבים לעוטף עזה ויש לנו את החיזבאללה".

בהמשך, התייחס חבר הכנסת לביקורות על הדיונים בנוגע ליום שאחרי ברצועת עזה. "הדיון הזה מתקיים בחדרים נוספים, יש דיונים על חלופות, עם שותפים. אני חושב שהמעשים שנעשים בשטח הם אינם תלויים בכל מזג אוויר, בכל חלופה שהיא אנחנו צריכים לגרוס את משאבי הנשק התוקפני כלפינו, את ראשי המפלצת החמאסית, לייצר את ההגנה סביבנו, את צירי התנועה שלנו כדי לאפשר חופש תנועה עתידי, וצריך גם לעסוק בשאלה של מתן המענים האזרחיים לטווחים הקצרים והבינוניים. השלב הארוך יותר צריך להגיע, לא חושב שזו שאלה של דחיפות של ימים, אבל בהחלט אנחנו צריכים לעסוק גם בשאלה כיצד הקואליציה העולמית".

עוד בוואלה!

הדילמה של נסראללה: לשבת בצד ולספוג מכה לאגו - או להצטרף למלחמה

לכתבה המלאה

"הצעד האסטרטגי שלנו ברצועת עזה הוא לחסל את השלטון החמאסי, להשמיד את היכולות הצבאיות העיקריות ובוודאי התוקפניות כלפינו", הסביר, "לכן, אנחנו לא נוכל בדור הקרוב לחיות במדינת ישראל כולה בלי ממ"ד, אמצעי מיגון. כך זה יהיה בכל הגבולות שלנו, צריכים להיפרד מההנחה שהשלום ינחת עלינו. אבל אנחנו בהחלט במציאות שמול ביתי משתנית הגיאולוגיה והגאו אסטרטגיה ברצועת עזה. מקווה שזה הולך וקורה גם במרכז ובדרום רצועת עזה. השיבה הבייתה תהיה מגובה במערכות הגנה רבות בתוך רצועת עזה וגם מחוצה לה".

לסיום, כאשר נשאל האם הגיע הזמן לצאת מממשלת החירום, השיב חבר הכנסת כי "אנחנו נכנסנו לתקופת מלחמה קשה, אנחנו נמצאים בתקופת מלחמה קשה, כשנחשוב שאנחנו במציאות אסטרטגית אחר נסיק את המסקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully