וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של אביעד פריג'ה לרמטכ"ל: "עושים עליו עליהום תקשורתי"

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 9:17

במכתב ששלחו חבריו לגדוד כתבו כי חייל המילואים שירה למוות ביובל קסטלמן "הינו לוחם מקצועי ומסור שעושה הכול כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע". עוד טענו: "אין חולק שאביעד חשב שיובל הוא המחבל השלישי בזירה. ללוחם בצה"ל מגיע יחס מכבד, גם ארעה תקלה מקצועית"

בווידאו: שחזור הירי ביובל קסטלמן. 7 בדצמבר 2023/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דיון הארכת מעצר של אביעד פריג'ה החשוד בהמתה בקלות דעת של יובל קסטלמן, בית הדין הצבאי, בית ליד, 5 בדצמבר 2023. שלומי גבאי
אביעד פריג'ה/שלומי גבאי

לוחמי גדוד 460 בו משרת אביעד פריג'ה במילואים שלחו הבוקר (חמישי) מכתב לרמטכ"ל הרצי הלוי שבו הם מבקשים שמשפטו של חברם יתנהל ב"אופן ענייני". "מצאנו חובה לבקש מכבודו לפעול כדי לוודא שהבדיקה תעשה בצורה מקצועית, עניינית, נטולת פניות, ומנותקת מכל הקשר פוליטי או לחץ תקשורתי", כתבו חבריו לגדוד. "אין חולק שאביעד חשב שיובל קסטלמן המנוח הוא המחבל השלישי בזירה. ללוחם בצה"ל מגיע יחס מכבד, גם אם יתברר כי אירעה תקלה מקצועית בהפעלת הכוח".

אביעד פריג'ה בליחמה בעזה. באדיבות המצולמים
אביעד פריג'ה בליחמה בעזה/באדיבות המצולמים

עוד נכתב, "אנו מעידים על חברנו אביעד שהוא אדם נעים הליכות, לוחם מקצועי וחבר מסור. במהלך פעילות היחידה, ראינו מקרוב שאביעד הוא לוחם ערכי ומוסרי, שיעשה הכל כדי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים וחפים מפשע. ואב לנו העליהום התקשורתי נגד אביעד, והרמיזות המכוערות כאילו פעל ממניעים לא ענייניים. מי שמכיר אותו יודע עד כמה הדבר רחוק מהמציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully