וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחיפה: אישה נדקרה למוות, בעלה נעצר

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 11:42

האישה, בת 37 מחיפה, נמצאה ללא רוח חיים בדירתה עם סימני דקירה. בעלה בן ה-49 יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר. השבוע נרשמו שני מקרי רצח נוספים של נשים, בתוך יממה אחת, בחולון ובקרית ים, כשניסיון רצח נוסף של אשה היה במוצאי שבת בשכונת בת גלים בחיפה

בווידאו: תיעוד רצח שני האחים מג'לג'וליה בחיפה בתחילת חודש דצמבר/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אישה בת 37 נמצאה הערב (רביעי) ללא רוח חיים בדירה בחיפה, עם סימני דקירה. המשטרה עצרה את בעלה, בן 49 בחשד לרצח. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בפני בימ"ש השלום בחיפה.

האירוע התרחש בדירת בני הזוג ברחוב ניסנבוים בשכונת יזרעאליה. בני הזוג היו מוכרים למשטרה בשל מערכת יחסים עכורה והם התלוננו במשטרה בעבר זה על זו. יש להם 3 ילדים שהמשטרה העביר הערב לעובדי הרווחה של עיריית חיפה.

השבוע נרשמו שני מקרי רצח נוספים של נשים, בתוך יממה אחת. תוך יממה נרשמו שני מקרי רצח של שתי נשים. בראשון בלילה אותרה אישה בת 57 ללא רוח חיים בדירה בחולון; שעות לאחר מכן נמצאה אישה כבת 40 מחוסרת הכרה בדירה בקרית ים.

בחולון, האישה נמצאה מחוסרת הכרה בשדרות דב הוז בחולון. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את בנה, צעיר בן 27, בחשד שדקר אותה למוות - ונמלט מהזירה.

רחל בוחבוט שנרצחה בחיפה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רחל בוחבוט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דירתה של רחל בוחבוט. יואב איתיאל
"כאן גרים בכיף" זירת רצח רחל בוחבוט בחיפה/יואב איתיאל

בקרית ים, חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את האישה וקבעו את מותה. המשטרה עצרה גבר שהיה במקום. הפרמדיקית קמה בזר סיפרה, "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותו אל הדירה. ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

המשטרה החושדת בפלילים מתקשה לומר באם מדובר ברצח והחקירה המתנהלת ביל"פ אשר, היחידה למאבק בפשיעה במרחב אשר של מחוז חוף, במבוי סתום. גם במכון הלאומי לרפואה משפטית לאחר בדיקה חיצונית של הגופה לא יכולים לקבוע את סיבת המוות. אלא שבשל המלחמה העומס שם גדול ונכון להיום נתיחה טרם התבצעה. למשטרה יש שני חשודים במעורבות באירוע. היום הוארך בשנית, ביממה נוספת, מעצרו של גבר כבן 64, שהיה הדייר שלה. מעצרו של גבר בן 47 שקיים איתה קשר אינטימי הוארך בשנית, עד יום ראשון.

זירת רצח רחל בוחבוט, חיפה, 28 בדצמבר 2023. יואב איתיאל
זירת רצח רחל בוחבוט בחיפה/יואב איתיאל
ניצב דני לוי. שלומי גבאי
ניצב דני לוי, מפקד מחוז חוף/שלומי גבאי

"כואב הלב", סיפרה המטפלת של אחת השכנות שהיתה רואה את רחל בוחבוט המנוחה כמעט מדי יום, "היא היתה אשה צנועה, שקטה, שבעיקר עסקה בדאגה לילדים שלה. בדרך כלל היתה בבית. לא דיברנו הרבה. רק שלום-שלום. מעולם לא שמעתי אותה מרימה קול". היא אמרה כי לא שמעה ויכוחים קולניים בין בני הזוג אבל זכרה כי הבעל היה עצבני כזה ולפני מספר חדשים "היה איזה ריב עם שכן, והם הלכו מכות".

ניסיון רצח נוסף של אשה היה במוצאי שבת בשכונת בת גלים בחיפה. בשעה 19:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על אשה פצועה מאירוע אלימות ברחוב השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו שם אישה בת 42 דקורה, במצב בינוני. הם העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבי"ח רמב"ם הסמוך.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully