וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מאסרי עולם ועוד 9 חודשי מאסר נגזרו על פאדי מאלוק שרצח את שתי אחיותיו

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 16:34

באירוע הרצחני שהתרחש לפני 5 שנים, דקר בן ה-29 מתל אביב את האחיות, חאית ונורית, בעת שהן ישנות במיטתן ועל רקע ויכוח שפרץ ביניהם מוקדם יותר באותו יום. "תמותי, תמותי", צעק מאלוק על אחת מהן - תוך שהוא דוקר אותה לנגד עיני אמו

בווידאו: מדבר מהכלא: ריאיון בלעדי עם אדוארד קצורה המואשם ברצח ליטל-יעל מלניק/יואב איתיאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) שני מאסרי עולם ועוד תשעה חודשי מאסר על פאדי מאלוק, תושב תל אביב בן 29 שרצח את שתי אחיותיו, חאית ונורית מאלוק, וכן פצע בנסיבות מחמירות קטין בן משפחתו. עוד נגזר עליו פיצוי כספי בשך של 516 מיליון שקלים שיוענק לבניהם של השתיים.

האירוע הרצחני התרחש לפני כחמש שנים על רקע ויכוח שפרץ בין הנאשם לקורבנות, לאחריו דקר אותן מאלוק למוות באמצעות סכין מטבח, זאת בעת שהן ישנות במיטתן. תחילה, ניגש לאחותו חאית והחל לדקור אותה בצווארה, פניה וזרועה, והמשיך במעשיו גם לאחר שנפלה על הרצפה ותוך התעלמות מצעקות אחיו שהפצירו בו לחדול ממעשיו. מיד לאחר מכן, פנה מאלוק לחדרה של אחותו השניה נורית, ודקר אותה בכל חלקי גופה תוך שהוא צועק "תמותי, תמותי", ומתעלם מצעקות אמו, שישנה בסמוך לנורית, התעוררה וזעקה שיחדול ממעשיו תוך שהיא צופה באירוע מתרחש.

פאדי מאלוק בבית המשפט 14.12.2023. ארז הראל
אורחות חייהן של אחיותיו לא מצאו חן בעיניו. פאדי מאלוק/ארז הראל

לאחר האירוע, התקשר מאלוק בעצמו למוקד המשטרה ודיווח על מעשה הרצח שביצע. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את הקורבנות מוטלות ללא רוח חיים עם סימני אלימות על גופן, ומותן נקבע במקום.

עוד בוואלה!

"דקר וצעק 'תמותי!'": כתב אישום הוגש נגד החשוד ברצח אחיותיו ביפו

לכתבה המלאה
האחיות מאלוק אשר נרצחו בדירתן ביפו. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
האחיות מאלוק אשר נרצחו בדירתן ביפו/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

על פי ההרשעה, בין מאלוק לאחיותיו התקיים סכסוך מתמשך של שנים אשר נסוב, בין היתר, על אורחות חייהן של האחיות, אופן גידול ילדיהן וכן יחסיהן עם גברים, שלא מצאו חן בעיניו של הנאשם. כמו כן, למאלוק עבר פלילי רחב עוד מהיותו נער, אז החל לצרוך סמים, וגם אביו ריצה עונש מאסר בכלא בגין עבירות מין שביצע בבנותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully