וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקר וצעק 'תמותי!'": כתב אישום הוגש נגד החשוד ברצח אחיותיו ביפו

המשטרה הודיעה כי הושלם פיענוח הרצח שהתרחש לפני כחודש, אז הוזעקו שוטרים לדירת האחיות בעקבות הודעת האח למוקד מאה שבה מסר: "רצחתי את האחיות שלי". לפי האישום האח דקר את אחיותיו בשנתן בעת שבני משפחתו הפצירו בו שיחדול מכך

צלמים זמניים מורשים

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד פאדי מאלוק, תושב תל אביב בן 24, בגין רצח שתי אחיותיו וכן פציעה בנסיבות מחמירות של בן משפחתו. זאת, לאחר שמוקדם יותר היום המשטרה הודיעה כי סיימה לפענח את הרצח שאירע לפני כחודש, אז התקשר אחיהן למוקד 100 של המשטרה והודיע כי רצח את שתי אחיותיו. שוטרים שהגיעו לדירתן של השתיים מצאו את שתי האחיות מוטלות ללא רוח חיים וצוותים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותן. על גופותיהן היו סימני אלימות, והאח ששהה לצדן נעצר.

על פי כתב האישום בין מאלוק לבין האחיות התקיים סכסוך במשך מספר שנים אשר נסוב, בין היתר, על אורחות חייהן של האחיות ואופן גידול ילדיהן, אשר לא נשאו חן בעיניו. ביום האירוע השכימו אמו אוחיו של מאלוק לאכול לפני כניסת הצום ביומו הראשון של חודש הרמדאן. לאחר הסעודה נטל הנאשם מהמטבח סכין וניגש למיטתה של חאית, והחל לדקרו אותה בצווארה, בפניה ובזרועה. הוא המשיך לדקור אותה גם לאחר שנפלה על הרצפה. בשלב זה הסיטו אחיו את הווילון המפריד בין מיטתם למיטתה והחלו לצעוק ולהפציר בו שיחדול ממעשיו.

לקריאה נוספת:
האחיות נרצחו לעיני בני משפחתן: "אחינו עשה מה שהיה צריך לעשות"
טרגדיה ביפו: התקשר למשטרה ודיווח - רצחתי את שתי האחיות שלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאלוק בדיון בעניינו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
בניין מגורים ביפו שבו נרצחו שתי נשים בידי אחיהן, 17 במאי 2018. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
הבניין שבו התגוררו בני המשפחה ביפו/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

עוד נכתב בכתב האישום כי מאלוק התעלם מהצעקות, פנה לחדרה של נורית, ניגש אליה ודקר אותה בצווארה, בחזרה, בבטנה ובגפיה העליונים. אמו של הנאשם, שישנה בסמוך לנורית, התעוררה והחלה לצעוק שיחדל ממעשיו. הוא התעלם מצעקותיה והמשיך לדקור את האחות תוך שהוא צועק: "תמותי, תמותי...".

האח ביצע שיחת טלפון למוקד החירום של המשטרה, שם התדווה כי ביצע את הרצח, וקרא למוקדנית להזעיק שוטרים במהירות למקום. המוקדנית, המשיכה בשיחה עם החשוד, קיבלה ממנו פרטים מדויקים לגבי הכתובת בה בוצע רצח. היא שלחה למקום ניידת משטרתית ובמקביל המשיכה בשיחה בה התוודה באוזניה שרצח את אחיותיו באמצעות סכין ושיסף את גרונן בזמן שישנו.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה דקות ספורות לאחר הדיווח, פתחו בסריקות בדירה בקומה השלישית בבניין בן שמונה הקומות ומצאו את אחת הנשים במסדרון ואת אחותה באחד משלושת חדרי השינה בדירה, כשעל גופותיהן פצעי דקירה. לאחר מעצרו של האח פינו השוטרים את יתר עשרת בני המשפחה מהדירה.

האחיות מאלוק אשר נרצחו בדירתן ביפו. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
נרצחו לעיני בני משפחתן. האחיות שנרצחו ביפו/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק
זירת רצח שתי נשים ביפו ב-17 במאי 2018. אבי כהן
כל בני המשפחה שהו בדירה בזמן הרצח. זירת הרצח לפני כחודש/אבי כהן

השוטרים זיהו בזירה את האח החשוד ועצרו אותו לחקירה על ידי צוות חקירה מיוחד של מרחב יפתח . במהלך תקופת מעצרו שהוארך מעת לעת, בוצעו פעולות חקירה משמעותיות ונאספו ראיות, לביסוס אשמתו של החשוד ברצח הכפול.

מהמשטרה נמסר כי היא "מנהלת חקירות מקרי רצח באופן יסודי ומקצועי ומשקיעה מאמצים רבים בפענוח של כלל מקרי הרצח, תוך הפעלת אמצעים גלויים וסמויים. משטרת ישראל רואה חשיבות עליונה בשמירה על חיי אדם וחותרת להגיע לחקר האמת ולהבאת הרוצחים לדין כפי שנעשה גם במקרה זה".

עו"ד אסף גונן, סנגורו של פאדי מאלוק, התייחס לקבלת כתב האישום. "באותו יום שהגעתי בבוקר לתחנת משטרת תל אביב המשפט היחיד שהוא אמר לי היה: 'אסף, תעזור לי. אני לא יודע למה אני פה'. משם הגענו לכתב אישום. קיבלנו אותו, נקרא אותו ונעבור עליו", אמר גונן.

(עדכון ראשון: 8:10)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאלוק בדיון בעניינו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully