וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בן עמי יציין יום הולדת בעזה: "השמיים בוכים איתנו על כך שלא חזרת"

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 20:02

בני משפחתו של אוהד, שנחטף מבארי, יחגגו הערב את יום הולדתו ה-55 בכיכר החטופים בתל אביב. "אתה נמצא במקום חשוך שאין בו אור, רק מלחמה ועצב", כתבה רעייתו רז, שנחטפה עימו מביתם שבקיבוץ ושבה לארץ. "את ברכת יום ההולדת אני שומרת לך, שתחזור כמה שיותר מהר"

אלה בתו של החטוף אוהד בן עמי זועקת את כאבו בקור יחפה בבגדים קצרים/מטה המשפחות

אוהד בן עמי, שנחטף מקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר, מציין היום (ראשון) את יום הולדתו ה-55 בעודו בשבי בעזה. משפחתו חגגה לו יחד עם עשרות חברים ומצטרפים בכיכר החטופים בתל אביב. "אוהד היה מובך אם היה יודע שמזמינים אנשים לחגוג לו, הוא היה מחייך חיוך מבויש ואומר - לא צריך. אבל עכשיו אנחנו זקוקים לכוח של כולם כדי להחזיר אותו הביתה, שירגיש את השמחה שלנו ואולי זה יגיע אליו. נשיר, נאכל, נברך ונתחבק. בואו לחגוג איתנו", קראו.

"אוהדי שלי אהוב, התעוררתי לבוקר גשום. השמיים בוכים איתי שאתה עדיין לא פה", כתבה באינסטגרם אשתו רז בן עמי, שנחטפה עימו מביתם שבקיבוץ, ושוחררה בעסקת החטופים. "יום הולדתך, אותו אנחנו תמיד חוגגים באחת מערי אירופה עם אורות חג המולד והאווירה המוארת בכל מקום. לצערי, היום אתה נמצא במקום חשוך שאין בו אור ואין בו שמחה. רק מלחמה ועצב על אנשים שכבר לא בחיים".

בן עמי פנתה לאהובה: "את הברכה ליום ההולדת אני שומרת רק לך כשתחזור אלינו. בטח מחר או מחרתיים כבר אוכל לאחל לך אותה באופן אישי. הרי אנחנו משפחה אופטימית שמאמינה רק בטוב, שיהיה טוב. אוהבת אותך ומחכה לשובך כמה שיותר מהר".

משפחתו של אוהד בן עמי מציינת את יום הולדתו בכיכר החטופים. 24 בדצמבר 2023. דנור אהרון, אתר רשמי
משפחתו של אוהד בן עמי מציינת את יום הולדתו בכיכר החטופים. 24 בדצמבר 2023/אתר רשמי, דנור אהרון
אוהד ורז בן עמי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוהד ורז בן עמי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוהד בן עמי. ללא, אתר רשמי
אוהד בן עמי/אתר רשמי, ללא

"ואם מישהו שומע אותי שם למעלה", איחלה, "תחזיר לי את אוהד כמה שיותר מהר כי אני לא יכולה כבר יותר. ובטוחה שגם הוא לא יכול. זה קשה, קשה פיזית, קשה מנטלית. זה לא משהו שבן אדם יכול להתמודד איתו לאורך זמן כל כך ארוך".

יום הולדתה של רז היה ב-17 בנובמבר, כשהייתה עוד בשבי החמאס. באותו היום ארגנו בנותיה בכיכר החטופים "מסיבת יום הולדת" שכללה הפרחה המונית של בלונים ורודים, ו"שולחן יום הולדת" מלא בעוגות עבור רז.

"הדוד היחיד שלי, שהוא תמיד שם כשצריך, תמיד בא לכל דבר שהוא יודע שחשוב. תמיד צוחק ומצחיק", כתבה רוני בן עמי, אחייניתו של אוהד. "בכל מפגש תמיד יש שיחת נפש, שבה הוא מייעץ לי וגורם לי להתקדם בעוד משהו בחיים שאני כנראה לא חשבתי עליו. הוא קורא לי 'רונלדו' וכל מה שאני מחכה לו כבר זה לשמוע אותו קורא לי ככה. מחכה שנשב שוב מסביב לשולחן ונזלול אוכלים טעימים. קבענו את זה יום לפני 7 באוקטובר ואני מחכה שנגשים. אוהד, אנחנו חזקים בשבילך ומחכים לך. כל המשפחה מאוחדת מאי פעם. יודעים שזה יעשה אותך מאושר. מתגעגעים עד כאב ומחכים לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully