וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז בן עמי חזרה מעזה לדמעות של בנותיה: "יש לנו משאלה אחת"

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 10:02

בנותיה של רז בן עמי, החטופה שחזרה לארץ, חגגו לה את יום הולדתה בבית החולים. זאת, לאחר שבתאריך עצמו הייתה בשבי. האם ושלושת בנותיה ישבו יחד, מחובקות על מיטת בית החולים, כיבו את הנרות על העוגה, וביקשו את אותה המשאלה - שאב המשפחה אוהד, ישוחרר גם הוא משבי החמאס

רז בן עמי, החטופה שחזרה מהשבי, חוגגת את יום ההולדת עם בנותיה/סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנותיה של רז בן עמי חגגו לה אתמול (חמישי) את יום הולדתה ה-57 בבית החולים. זאת לאחר שבתאריך עצמו, ה-17 בנובמבר הייתה בשבי. המשפחה ציינה אז את יום ההולדת בהפרחת בלונים המונית בכיכר החטופים. כעת, לרז ולבנותיה יש רק משאלה אחת, שגם אב המשפחה, בעלה של רז, אוהד, ישוחרר גם הוא משבי החמאס.

רז בן עמי, ששוחררה משבי חמאס בעזה, במפגש מרגש עם בנותיה יולי, אלה ונטלי, בבית החולים איכילוב. ללא, אתר רשמי
רז ובנותיה מתאחדות בבית החולים/אתר רשמי, ללא

אתמול פרסמה באינסגרם נטלי בת עמי, ביתה של רז, תמונה של האם ושלושת בנותיה מחובקות יחד, עם חזרתה מהשבי והגעתה לבית החולים. אל התמונה התלווה סרטון בו הארבע חוגגות את יום הולדתה של רז, שהתרחש כאשר הייתה בשבי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רז בן עמי, ששוחררה משבי חמאס בעזה, במפגש מרגש עם בנותיה יולי, אלה ונטלי, בבית החולים איכילוב. ללא, אתר רשמי
רז בן עמי ובנותיה/אתר רשמי, ללא

"אמא שלנו חזרה אלינו וחגגנו לה יום הולדת 57 אחרי 54 ימים בשבי", כתבה הבת נטלי ופרסמה את תמונת האיחוד המרגשת ."לכו תראו לאמא שלי קצת אהבה, היא לא האמינה שמדינה שלמה חיכתה לה". עוד הוסיפה הבת וכתבה כי "עכשיו נשאר רק לחכות לאבא".

בסרטון, נראות הארבע יושבות מחובקות יחד אל מול העוגה עם הנרות. "נבקש ביחד את אותה משאלה", אומרת האם, וגם מבלי להגיד במילים, ברור כי המשאלה היא חזרתו של אוהד, בעלה של רז ואביהן של הבנות.

בנותיה של רז בן עמי חוגגות לה יום הולדת בכיכר החטופים בעודה בשבי. 1 בדצמבר 2023. דנה רעני, אתר רשמי
הפרחת בלונים בכיכר החטופים ביום הולדתה של רז/אתר רשמי, דנה רעני

רז בן עמי בת ה-57 נחטפה עם בעלה, אוהד, מביתם בקיבוץ בארי. רז סובלת ממחלה ומטופלת באופן קבוע בבית החולים. אתמול, שוחררה רז משבי החמאס בעוד בעלה אוהד נשאר בשבי. יום הולדתה של רז היה ב-17 בנובמבר, כשהייתה עוד בשבי החמאס. באותו היום ארגנו בנותיה בכיכר החטופים "מסיבת יום הולדת" שכללה הפרחה המונית של בלונים ורודים, ו"שולחן יום הולדת" מלא בעוגות עבור רז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully