וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאבא שלי יותר קר": בתו של אוהד בן עמי מוחה בבגדים שלבש כשנחטף לעזה

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 19:32

אלה בן עמי הגיעה ל"כיכר החטופים" בעזה יחפה ובבגדים קצרים - אותם הבגדים שאביה לבש כשנחטף בידי מחבלי חמאס, לפני 68 ימים. היא הגיעה לכיכר יחד עם אמה, רז בן עמי, ששוחררה מהשבי לפני שבועיים. "הבטחתי לעצמי ולאבא שלי שהוא ידליק איתנו את הנר השמיני של חנוכה"

אלה בתו של החטוף אוהד בן עמי זועקת את כאבו בקור יחפה בבגדים קצרים/מטה המשפחות

בתו של אוהד בן עמי, אלה, הגיעה הערב (רביעי) ל"כיכר החטופים" יחפה ובבגדים קצרים - אותם הבגדים שאביה לבש כשנחטף בידי מחבלי חמאס לרצועת עזה. "אל תשאלו אותי אם קר לי, לאבא שלי יותר קר", כתבה בשלט תחתיו ישבה עם אחותה יולי ואמן רז בן עמי, ששוחררה מהשבי לפני שבועיים.

אוהד בן עמי נמצא בשבי כבר 68 ימים. "אנחנו בנר שביעי של חנוכה, הבטחתי לעצמי ולאבא שלי שעד מחר הוא יהיה פה איתנו להדליק את הנר השמיני", אמרה אלה. "בשביל זה אני יושבת פה, כי אין לנו דרך אחרת לזעוק את הזעקה שלנו. צריך להקשיב לנו. יהיה לי קר כמו שקר לו, אני לא יודעת אם הביאו לו בגדים חדשים. הם חייבים לחזור הביתה עכשיו", קראה.

אלה בתו של החטוף אוהד בן עמי זועקת את כאבו בקור יחפה בבגדים קצרים. מטה המשפחות, אתר רשמי
משפחתו של אוהד בן עמי/אתר רשמי, מטה המשפחות

רז בן עמי בת ה-57 נחטפה עם בעלה, אוהד, מביתם בקיבוץ בארי. רז סובלת ממחלה ומטופלת באופן קבוע בבית החולים. לפני שבועיים בדיוק שוחררה רז משבי החמאס, אחרי 54 ימים. יום הולדתה של רז היה ב-17 בנובמבר, כשהייתה עוד בשבי החמאס. באותו היום ארגנו בנותיה בכיכר החטופים "מסיבת יום הולדת" שכללה הפרחה המונית של בלונים ורודים, ו"שולחן יום הולדת" מלא בעוגות עבור רז.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אוהד בן עמי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לא יודעת אם הביאו לו בגדים חדשים". אוהד בן עמי בעת חטיפתו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסדרת סרטונים שפרסם מטה משפחות החטופים בתחילת החודש, רז הודתה לעם ישראל על האהבה ועל המאמץ להשבת החטופים. "אני רוצה להגיד תודה שהחזרתם אותי, תודה שאני פה, תודה שאני יכולה לחזור ולחיות את החיים שלי".

"אני מחכה שכל החטופים יחזרו, כולל אהבת לבי שיחזור לבנות שלו", מסרה. בן עמי המשיכה וקראה לשחרור כלל החטופים. "האהבה שאני מקבלת פה, אין דברים כאלה. אני רוצה שהם יבואו. שיחזירו אותם כאן ועכשיו ברגע זה, את כולם. הם לא צריכים את הסבל הנוראי שם. שיחזירו אותם כמה שיותר מהר. אי אפשר להתמודד שם, חייבים להוציא את החטופים משם. אם לא נוציא אותם עכשיו הם לא יצאו בחיים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully