וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרן אושרי משה בוצחק הובא למנוחות: "נלחמת עד טיפת דמך האחרונה"

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 22:33

בהלווית הלוחם שנפל בהיתקלות עם מחבלים בסוף השבוע, ספדה אימו: "עכשיו כשאתה קרוב לאלוהים בקש ממנו ניצחון לעם ישראל עם כמה שפחות כאב". אביו סיפר שבנו ביקש לתרום את איבריו, אולם בשל אופי פציעתו ניתן היה לתרום רק את קרניות עיניו, כפי שאכן נעשה

בווידאו: האם רעות: ״עכשיו שאתה קרוב לאלוהים בקש ממנו ניצחון לעם ישראל עם כמה שפחות כאב״/מערכת וואלה!

מאות ליווי הבוקר (ראשון) את סרן אושרי משה בוצחק בדרכו האחרונה בבית העלמין הצבאי בחיפה. בוצחק, מפקד צוות בסיירת נח"ל בן 21 במותו, נפל בסוף השבוע בהיתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה. "אין מחילה לאנשים מאחורי הקמפיינים השפלים באיילון שהסיתו כנגד טובי בנינו!", מסר אביו בהלוויה.

‏אייל בוצחק, אביו של אושרי, ספד לו היום בהלוויתו. במהלך הלוויתו תקף האב השכול אל הקמפיינים שלטענתו מסיתים נגד הקהילה הדתית. "לפני כשלושה שבועות נסענו אני וחבריי היקרים מיכאל וניסים לניחום אבלים בגבעתיים", ציין האב, "בחזרה עברנו דרך כביש איילון וראיתי מודעת ענק מזעזעת של עשרות מטרים שפילחה לי את הנפש וזה כשאושרי נלחם שם. היה רשום משהו כמו 'קואליציית המשתמטים שבוזזת במלחמה'. ואני אומר להם תראו מה זה הדבר הזה - אנשים מתים , קוברים כל יום חיילים - זה לא ייאמן!".

אושרי משה בוצחק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אושרי משה בוצחק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"המגזר הדתי הקריב למעלה מ- 40% מהנופלים, אחוז גבוה באופן קיצוני וחסר פרופורציות ביחס למשקלו באוכלוסייה", הוסיף האב אייל, "אושרי היה חבר של כולם-גם דתיים וגם לא דתיים איש של פשרות שידע שניתן להכיל מבלי לוותר על עקרונות וערכים. התחלתי ואמרת שאושרי שלי , היה מאור עיני , כעת עם הצלת הקרניות שתרם, הוא יהיה מאור עיניהם של אחרים שידרשו. לכך ואני שואל שוב מי כאן השתמט והבוזז?"

איילך סיפר כי בנו, לפני מותו, ביקש לתרום את איבריו. אולם, בשל אופי פציעתו ניתן היה להציל רק את קרניות עיניו, כפי שנעשה הלילה. נלחמת על ארץ ישראל עד טיפת דמך האחרונה", אמרה האם. "זו המלחמה הכי צודקת שיש". לבסוף השמיע אביו של אושרי הודעה שקיבל הלילה מהמ"פ של בנו. "'אנחנו מקריסים כעת את המבנה על המחבלים, לא מתכוונים לעצור'", נשמע בה.

עוד בוואלה!

אסון בעזה: 9 לוחמים נפלו בקרבות בדרום ובמרכז רצועת עזה

לכתבה המלאה
הלוויתו של אושרי משה בוצחק , בית העלמין הצבאי חיפה, 24 בדצמבר 2023. יואב איתיאל
הלוויתו של בוצחק, הבוקר/יואב איתיאל

בוצחק, תושב חיפה, היה הבכור במשפחתו. הוא התארס בתחילת הלחימה לבת זוגו רביד, איתה עמד להתחתן בעוד חצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully