וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי בן ה-21 התארס בתחילת המלחמה - ונפל בקרב ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 23.12.2023 / 23:39

אושרי משה בוצחק, תושב חיפה, נפל בהיתקלות עם מחבלים בדרום הרצועה, חודשים ספורים לאחר שהתארס. "כל כך התכוננו לחתונה שלו שלצערנו כבר לא תקרה", סיפר חבר הילדות שלו. "הוא נפל כגיבור, גאוות המשפחה. תמיד רצה להיות הכי קרבי"

בווידאו: אושרי משה בוצחק התארס לפני המלחמה ונפל בעזה היה גאוות המשפחה 23.12.23/מערכת ואללה!

סרן אושרי משה בוצחק, מפקד צוות בסיירת נח"ל, הבכור להוריו בן ה-21, התארס בתחילת הלחימה לבת זוגו רביד ועמד להינשא בעוד חצי שנה. היום (שבת) דובר צה"ל התיר לפרסם את שמו של אושרי, תושב חיפה, לאחר שנפל בהיתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה. "הארוסה עכשיו הרוסה", התייפח חבר הילדות שלו, עדי אלוני, שבמילואים אך הגיע מיד לבית. "הוא היה חבר אמת", אמר. הבית נמצא כ-100 מ' מבית משפחת סמ"ר דניאל משה דנינו מגולני שנפל ב-7 באוקטובר.

"הוא נפל כגיבור", סיפר אלוני על אושרי, חברו זה 16 שנה, שהותיר אחריו הורים, איל ורעות, את האחים והאחיות הראל, טליה, נבו, חגי וצהלה ומשפחה מורחבת הכוללת סבים וסבתות משני הצדדים, דודות דודים ובני ובנות דודים. "איזו מציאות זאת שסבא וסבתא קוברים נכד", הדגיש.

אושרי משה בוצחק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אושרי משה בוצחק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אושרי בוצחק גדל והתחנך בקרית שמואל, שכונה דתית בחיפה, התגייס לצה"ל וסיים קורס קצינים. "הוא היה גאוות המשפחה. לפני שבוע היה פה ואיזו קבלת פנים עשו לו", אמר חברו, "הוא לא חשש. תמיד רצה להיות הכי קרבי, הכי הכי. להיכנס ראשון. ככה חונכנו. למד בישיבת טפחות וויתר על ההסדר כי התקבל לסיירת. זו אבדה קשה מאוד לשכבה שלנו. הבשורה נפלה עלינו כרעם ביום בהיר באמצע שבת קודש. כל כך התכוננו לחתונה שלו שלצערנו כבר לא תקרה".

הוא הוסיף, "בתחילת הלחימה נהרג המח"ט של הנח"ל, אחר כך המג"ד של סיירת נח"ל, ואז הסמג"ד, חברים וחיילים שלו. בחופשה הראשונה והאחרונה לפני מספר ימים הוא נסע לבית ג'אן לנחם את משפחת עדי חרב. זה מה שהיה אכפת לו. לנחם את המשפחה שלו. לדבר עם ההורים שלו. אני מדבר עליו בלשון עבר ואני לא מאמין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אושרי משה בוצחק עם ארוסתו רביד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אושרי משה בוצחק עם ארוסתו רביד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלוני הוסיף בדמעות, "הוא סיפר על העבודה הטובה שהם עושים שם בטיהור בתים. שחיסלו מחבלים ימח שמם תוך שנמנעים מפגיעה בחפים מפשע. כל השכונה פה ככה, מלאה בחיילים ובקצינים. ככה גדלנו וחונכנו כבר בישיבה התיכונית 'פרחי אהרון', לתת כמה שיותר. יהי זכרו ברוך. אנחנו נדע להנציח אותו ונעשה הכל לעילוי נשמתו. אנחנו רק רוצים שכל החיילים והחטופים יחזרו בשלום". טרם נודעו פרטי הלוויתו של אושרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully