וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד בסנאט צולם עושה מין עם גבר אחר - על השולחן בחדר הדיונים

19.12.2023 / 0:06

סרטון בן 8 שניות סיבך עוזר פוליטי - כיוון שהוא נראה בו מקיים יחסי מין עם גבר אחר על שולחן ועדת המשפט של הסנאט. קודם לכן הסתבך כשהואשם באנטישמיות וקרא Free Palestine לעבר חבר קונגרס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פורנו צולם ברונגרס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קלטת סקס שצולמה בתוך הסנאט האמריקני מזעזעת את הממשל לאחר שהודלפה לרשת, והיא גרמה לעוזר הפוליטי שמשככב בה לעזוב את עבודתו.

איידן מייז-צ'רופסקי, עזב את עבודתו כאיש צוות של הסנאטור הדמוקרטי ממרילנד בן קרדין, פחות מיממה לאחר ש the Daily Caller חשף סרט פורנוגרפי בו נראים שני גברים מקיימים יחסי מין אנאליים בחדר דיונים בסנאט. "איידן מייז-צ'רופסקי אינו מועסק יותר בסנאט האמריקני", אמר הסנאטור קרדין בהצהרה, "לא תהיה לנו תגובה נוספת בעניין הזה".

מייז-צ'רופסקי עצמו הכחיש בתוקף את ההאשמות כי הוא היה אחד מהגברים בסרט הפורנוגרפי. "זו תקופה קשה עבורי, מכיוון שאני מותקף בגלל מי שאני אוהב - כדי לשרת אג'נדה פוליטית", כתב בן ה-24 בלינקדאין. "בעוד שחלק מהפעולות שלי בעבר הראו שיקול דעת גרוע, אני אוהב את העבודה שלי ולעולם לא הייתי מזלזל במקום העבודה שלי. כל ניסיון לאפיין את מעשיי אחרת הוא מפוברק ואני אבדוק אילו אפשרויות משפטיות עומדות לרשותי". מאז הוא מחק את כל חשבונותיו ברשתות החברתיות וסרב להגיב לפניות של כלי התקשורת השונים.

עובד בקונגרס פוטר לאחר שנתפס מצלם פורנו בסנאט האמריקני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לטת הסקס מציגה לכאורה שני גברים מקיימים יחסי מין בחדר השימועים של ועדת המשפט של הסנאט של ארצות הברית, כאשר אחד מהם גם נעמד עירום ועל ארבע על השולחן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ה-Daily Caller פרסם סרטון בן שמונה שניות מתוך סצנת הסקס שצולמה בבניין המשרדים של הסנאט הארט ודיווח שהקלטת והסרטון המלא הופצו בצ'אטים קבוצתיים פרטיים. קלטת הסקס מציגה לכאורה שני גברים מקיימים יחסי מין בחדר השימועים של ועדת המשפט של הסנאט של ארצות הברית, כאשר אחד מהם גם נעמד עירום ועל ארבע על השולחן שלצידו יושבים סנאטורים במהלך הדיונים.

עוד שערורייות מין בפוליטיקה האמריקנית
הפוליטיקאית שידרה אקטים מיניים בוטים עם בעלה - תמורת תשלום

הפוליטיקאית השמרנית תועדה מתגופפת ומעשנת במופע לכל המשפחה

הפוליטיקאי שפרסם סרטון סקס שלו כדי לעודד אנשים להצביע לו

הסנאטור בן קרדין אמר כי הוא מרגיש נבגד וכועס על מעשיו של העוזר שלו. "זו הפרת אמון", הוא אמר, "זה מצב טרגי, והוא גורם להרבה כעס ותסכול. אני מודאג מהצוות שלנו ומהדרך שהם מרגישים לגבי זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איידן מייז-צ'רופסקי פרסם הצהרה בלינקדין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איידן מייז-צ'רופסקי פרסם הצהרה בלינקדין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מייז-צ'רופסקי הופיע בעבר בסרטון קמפיין של הנשיא ג'ו ביידן ימים לאחר שניצח בבחירות 2020, ושוחח שם בקצרה עם הנשיא. לאחרונה הוא עלה לכותרות עוד לפני הפצת הסרטון לאחר שחבר הקונגרס הרפובליקני מאוהיו, מקס מילר, האשים אותו באנטישמיות כייון שצעק לעברו "Free Palestine!" בזמן שהתראיין לרשת NBC והתעמת איתו בשל תמיכתו של חבר הקונגרס בישראל. גם במקרה הזה איש הצוות הכחיש את ההאשמות נגדו וטען שבכלל לא ראה את מילר מעולם.

איידן מייז-צ'רופסקי סגר את חשבון הטוויטר (X) שלו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איידן מייז-צ'רופסקי סגר את חשבון הטוויטר (X) שלו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

CNN פנתה למשטרת הקפיטול, שאמרה שהיא "לא יכולה לאשר פרטים לגבי האנשים בסרטון", אבל הודתה שהיא "מודעת לקיומו ובודקת את הנושא". עד כה לא ידוע האם מעשיו של עובד הסנאט לשעבר יובילו אותו למשפט. הפרופסור למשפטים ג'ונתן טורלי הסביר ש"לעובדי הסנאט מותרת הגישה לחדרים האלה, אבל השאלה היא אם השימוש הלא רשמי הזה מהווה עבירה של הסגת גבול. הוא גם משתמש באזור רשמי למטרות אישיות, אם כי לא ברור אם הסרטון צולם למטרות מסחריות", הסביר וציין כי לא ידוע האם המעשים צולמו כדי להיות מופצים או שהפצתם נעשתה ללא ידיעת המצולמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully