וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאית השמרנית לורן בוברט תועדה מתגופפת ומעשנת במופע לכל המשפחה

עודכן לאחרונה: 16.9.2023 / 18:23

למרות שבתחילה הכחישה, צילומים מתוך התיאטרון מראים את חברת הקונגרס הרפובליקנית נוגעת באיבר מינו של הדייט שלה שמצידו חופן את שדייה, לאחר מכן היא רבה עם אישה בהריון שביקשה ממנה להפסיק לעשן. היא התנצלה וטענה שהיא עוברת תקופה קשה של גירושים

הקמפיין לקונגרס של לורן בוברט/@laurenboebertforcongress1569/

חברת הקונגרס האמריקני, הרפובליקנית והימנית קיצונית לורן בוברט, שבמרכז הקמפיין שלה עמדו שמירה על ערכי משפחה, זכויות לנשיאת נשק ומלחמה ב"פרוגרס" הסתבכה לאחר שתועדה במהלך מופע לכל המשפחה כשהיא נוגעת באיבר המין של בן זוגה (שמצידו חופן את שדייה כשהיא מצמידה את ידייה אליהם כדי שימשיך), מעשנת סיגריה אלקטרונית ואז רבה עם אישה בהריון בקהל שביקשה ממנה להפסיק ולבסוף מלווה על ידי מאבטחים אל מחוץ לאולם.

בוברט הכחישה בתחילה את כל התקרית וטענה שהיא רק נהנתה מהמופע של "ביטלג'וס", אבל לאחר שהופיע התיעוד, טענה ששכחה שעישנה, פרסמה התנצלות והאשימה את התנהגותה הבלתי הולמת בגירושיה המתמשכים.

צילומי האבטחה מתיאטרון Buell שבדנבר ביום ראשון מציגים את הרפובליקאית בת ה-36 מקולורדו מושיטה יד למפשעה של הדייט שלה, זמן קצר לאחר שהפריחה עשן אידוי לאוויר. כשהדייט שלה - בעל הבר הדמוקרטי קווין גלאגר, בן 46 - נראה מלטף את החזה שלה, חברת הקונגרס תופסת את ידו באגרסיביות כדי לשמור אותה שם.

היא שולחת יד למפשעה שלו, הוא לשדייה

בניו יורק פוסט דווח שסשן ההתחרמנות, במופע בו נכחה כמות גדולה של ילדים, היה רק פעולה אחת מתוך סדרת מעשים בלתי הולמים שגרמו לצוות התיאטרון להוציא את הזוג מהאולם עוד לפני תום ההצגה.

צופים בקהל התלוננו שחברת הקונגרס מעשנת, חוסמת את הראייה על ידי הרמת ידיה, מצלמת עם פלאש ושרה בקול רם. כשסדרנים ביקשו ממנה להפסיק לפני שיאלצו להוציא אותה היא איימה עליהם שתדווח עליהם, שאלה אם הם יודעים מי היא וכשהוצאה מהאולם נפרדה מהם באצבע משולשת.

זו הייתה התגובה הראשונה שלה

הכחישה שעישנה - עד התיעוד

בהצהרה שפרסמה ביום שישי, בוברט התנצלה על התנהגותה, תוך שהיא מאשימה בה את הפרידה הטרייה שלה מבעלה מזה 18 שנים. בוברט, אם לארבעה ילדים וסבתא לנכד אחד, הגישה תביעת גירושין במאי, בשל "הבדלים בלתי ניתנים לגישור".

"אין תוכנית מושלמת לעבור גירושים פומביים וקשים, שבמהלך החודשים האחרונים מעבירים ואת כל משפחתי תקופה אישית מאתגרת. ניסיתי להתמודד עם זה בכוח ובחן כמיטב יכולתי, אבל פשוט נפלתי מהערכים שאני מאמינה בהם ביום ראשון", אמרה.

בוברט גם הודתה שעישנה מסיגריה אלקטרונית בתוך התיאטרון, וחזרה בה מהטענות הראשוניות של צוות הקמפיין שלה לפיהן העשן שהצופים ראו שיוצא מפיה הגיע מ"מכונות ערפל ועשן ששימשו את המופע". על פי הדיווח, אישה בהיריון שישבה מאחורי הצמד סיפרה שביקשה מבוברט להפסיק לעשן, מה שגרם לה לקרוא לה "אדם עצוב ואומלל".

בהודעת ההתנצלות כתבה בוברט: "בין אם זו הייתה ההתרגשות מלראות הפקה שציפיתי לה, או החרדה הטבעית משהייה בסביבה חדשה, באמת לא זכרתי שעישנתי סיגריה אלקטרנית באותו ערב כשדיברתי על אירועי הלילה עם צוות הקמפיין שלי, אבל אישרתי להם שהתלהבתי מהמחזמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully