וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאי שפרסם סרטון סקס שלו כדי לעודד אנשים להצביע לו

1.11.2022 / 0:02

מועמד לקונגרס צילם קלטת סקס עם כוכבת פורנו במטרה לקדם את הגישה ה"חיובית למין" שלו. למרות שהוא קורא בין היתר לביטול ההפללה של עובדים בתעשיית המין דווקא משם נשמעה עליו ביקורת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מתוך סרטון הסקס שפרסם הפוליטקאי/PORNHUB

חשבתם שהבחירות בישראל היו מלאות בגימיקים? עוד לא ראיתם כלום - מועמד ליברלי למושב בקונגרס ברובע ה-12 בניו יורק, פרסם קלטת סקס משלו ב-PornHub במטרה לזכות בעוד מצביעים ולהפיץ את המצע שלו.

מייק איטקיס הוא מועמד עצמאי שמקדם גישה 'חיובית למין' בקמפיין שלו, והדגיש באתר שלו שהוא יקדם אי הפללה של עובדי תעשיית המין, יפסיק את המעורבות הממשלתית בנישואים ו"ירסק את הרעיון שמין צריך להיות בין גבר לאישה".

איטקיס נמצא בקמפיין כדי להדיח את חבר בית הנבחרים הדמוקרט ג'רי נדלר בבחירות שייערכו בנובמבר, ובמסגרתו הוא פרסם לאחרונה סרטון בן 13 דקות בו הוא מקיים יחסי מין מול מצלמה ופרסם אותו באתר הפורנו.

הוא אמר כי צילום הסרטון עם כוכבת הפורנו ניקול סייג הייתה "אחת החוויות המשמעותיות ביותר" בחייו. "יצירת הסרטון השפיעה באופן משמעותי על המצע הפוליטי שלי, והובילה אותי ליצור את העקרונות של לגליזציה של עבודת מין, לדבר על מורכבות ההסכמה, והיתרונות והחסרונות של שיקולי פרטיות", אמר איטקיס.

הוא אמר ל-ITK שהוא מקווה שהסרטון ישמש "נקודת מוצא לשיחות על שוויון הערך של אנשים נשואים ושל מי שלא, הרחבת זכויות מיניות מעבר להפלות, ולבסוף, הצורך לספק לכל האזרחים את הכלים הדרושים כדי להגן על עצמם באינטרנ. "אם רק הייתי מדבר על זה, זה לא היה ממחיש את המחויבות שלי לנושא", הסביר איטקיס ל-City & State הניו יורקי, שהיו הראשונים לדווח על הסרטון.

איטקיס אמר בהצהרתו שאחת משלוש המטרות העיקריות שלו היא "לקדם את החיוביות המינית, כולל מספר הצעות חקיקה שנועדו להגן באופן מפורש על זכויות מיניות על ידי הפסקת מעורבות הממשלה בנישואים, הזכות לא להפוך להורה במקרה של הריון, זכותן של נשים להפסיק הריון, דה-קרימינליזציה של מין בין מבוגרים בהסכמה, הגדרה כלל-ארצית של הסכמה ולגליזציה של עבודת מין".

אתר הקמפיין של איטקיס תיאר את המועמד כ"לא נשוי. ללא ילדים. לא מתנזר. אָתֵאִיסְט."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לא כולם התרשמו מהסרטון, בייחוד בקהילת היעד שבה הוא רצה להביע תמיכה. לורן רואלו, עובדת מין לשעבר ופעילת זכויות להט"ב כתבה בטור עבור NBC: "בתור עובדת מין לשעבר שאכפת לה מאוד מהזכויות וההגנה על אלה שעובדים בתעשייה, הייתי סקרנית לעקוב אחר הדיונים שהסרטון שלו יצר. אבל אין הרבה שכדאי להצטרף אליהם. הפופולריות של הסרטון עולה, עם למעלה מ-800,000 צפיות, אז עברתי בין 200 התגובות שפורסמו מתחתיו בחיפוש אחר ויכוח טוב. אבל מצאתי רק שלושה אנשים שדנים בפוליטיקה. רוב הצופים רק סיפרו בדיחות. ברשתות החברתיות, התגובות לקמפיין ה היא שילוב של חלוקת כיפים, גלגול עיניים, ותדהמה שמרנית מוגזמת. גם פלטפורמות עיתונאיות רציניות לא עסקו בשיח משמעותי בנושאים. זו הבעיה עם תעלול פרסומי מהסוג זה: זה יותר הסחת דעת מאשר זרז לדיון רציני.

"אני לא כאן כדי לבייש את איטקיס על כך שהוא עושה פורנו. (אני מקווה שהוא נהנה!) אבל פרסום הסרטון הזה הזו אינו אקט של סולידריות אמיתית. גימיקים כמו זה פוגעים במאמצים האמיתיים לשתף אנשים בדאגות שקיימות בעולם האמיתי ולחקור את המדיניות שיכולה לשפר את חייהם. התוצאה היא בדרך כלל יצירת סטיגמות נוספות. למרות שאיטקיס רוצה להיראות שונה מפוליטיקאים אחרים, הוא דומה אליהם כי הוא לא מוכן לתת לעובדי מין במה אמיתית לדון בנושאים החשובים להם. גם לא ראיתי אותו מתעסק עם עובדי מין מחוץ לקלטת שהוא פרסם. בנוסף בסרטון שלו, הכוכבת שלו משמיעה הצהרה המבטלת את זכויותיה על הסרט המוגמר. אני לא יודעת אם או כמה כסף קיבלה השחקנית, ניקול סייג, עבור השתתפותה, אבל אני חוששת שביטול זכויותיה אומר שהיא לא תראה כלום מהרווחים של הסרט. בתור משתמש PornHub מאומת, איטקיס קבל הכנסות מפרסומות, והוא יכול להחליט למכור את הסרטון לחברה אחרת. אני לא יודעת אם הוא יחלוק את הכסף הזה עם הכוכבת שלו, ישתמש בכספים לקמפיין שלו, או למשהו אחר"

"כשחיפשתי באתר הקמפיין של איטקיס את התוכניות והעמדות הרשמיות שלו, התאכזבתי למצוא יעדים מעורפלים שאין להם כל דרך למדוד התקדמות.זה נשמע יותר כמו רשימות של מילות באזז - אבל מגיע לנו יותר מידע. אם הוא או פוליטיקאים אחרים רוצים שיתייחסו אליהם ברצינות כבעלי ברית, עליהם להוכיח שהם מבינים את הצרכים והחוויות הספציפיות שלנו".

היא סיכמה וכתבה ש"לכל הפחות, פוליטיקאים המתיימרים לתמוך בעובדי מין צריכים להיות מסוגלים לדון ביושר בידע שלהם או בחוסר הידע שלהם לגבי התעשייה, לפרט את החקיקה או ההצעות הרלוונטיות שהם תומכים, בהן ולמנות את הפעילים או הארגונים שמספקים להם את נקודות המבט שלהם. פוליטיקאים שרוצים להיות בעלי ברית אמיתיים צריכים להבהיר את המדיניות שלהם כדי להבטיח שהם פשוטים, ברורים ומוחשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully