וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאית שידרה אקטים מיניים בוטים עם בעלה - תמורת תשלום

14.9.2023 / 0:10

מועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית לבית הנבחרים של וירג'יניה, אחות ואם לשני ילדים, צילמה את עצמה עם בעלה באתר בתשלום למבוגרים בלבד מבצעת אקטים מיניים בוטים מאוד ומספרת על חיי המין הנועזים שלה. לאחר הפרסום אמרה: מנסים להשתיק נשים בעזרת ביצוע פשעי מין"

סוזנה גיבסון בסרטון תמיכה בקהילת הלהטב"ק/Susanna Gibson for Virginia House of Delegates, District 57

מועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית לבית הנבחרים של וירג'יניה צילמה את עצמה מבצעת מעשים מיניים נועזים יחד עם בעלה בשידור חי באינטרנט - תוך שהיא מבקשת הקהל הווירטואלי שצפה בהם לשלם לה עבורם, כך דווח בניו יורק פוסט.

סוזנה גיבסון, אחות ואם לשני ילדים שמתחרה במרוץ צמוד לייצג את מחוז 57 בריצ'מונד, חשפה את עצמה בצורה מינית בוטה במיוחד באתר הסטרימינג למבוגרים Chaturbate, כך עולה מצילומי מסך של חומרי ארכיון וסרטונים שנבדקו על ידי The Post.

גיבסון בת ה-40 העבירה בשידור חי יותר מתריסר אקטים מיניים עם בעלה, עו"ד ג'ון גיבסון, שפורסמו לאחר מכן בארכיון נגיש לציבור באתר Recurbate בספטמבר 2022 (כשלפחות סרטון אחד צולם לאחר שהכריזה על מועמדותה), כך דווח לראשונה בוושינגטון פוסט שהוסיף כי היא לא הופיעה באתר כבר למעלה משנה והסרטונים נמחקו מהארכיון לאחר הפרסום, אולם עדיין ניתן למצוא אותם ברשתות חברתיות שונות ואתרים למבוגרים.

סוזנה גיבסון ובעלה באתר למבוגרים בלבד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סוזנה גיבסון ובעלה באתר למבוגרים בלבד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי הדיווח היו לה יותר כ-6,000 עוקבים באתר מצלמות המין Chaturbate, שמהם היא ביקשה שוב ושוב לתת לה תשלום בצורת אסימונים בתמורה לביצוע פעולות מסוימות בהופעות "פרטיות" - והוסיפה כי היא "מגייסת כסף למטרה טובה".

ה-Daily Wire גם אישר את קיומם של הסרטונים, אותם שידרה בחשבון שלה שנקרא HOTWIFEEXPERIENCE ודיווח שהם מכילים תוכן גרפי בוטה מאוד. בסרטון אחד, על פי הדיווחים, היא אמרה לבעלה "אני אתן לך לז**ן אותי בדוגי סטייל בחדר פרטי אם מישהו רוצה לשלם. זו העסקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סוזנה גיבסון באתר למבוגרים בלבד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסרטונים עדיין זמינים ברשתות חברתיות ואתרים למבוגרים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסרטונים אחרים היא הציעה לצלם את עצמה משתינה עבור אנשים אם ישלמו מספיק והבהירה שהיא אוהבת מין אלים. בסרטון שפורסם ב-11 בספטמבר 2021 היא אמרה "אני אוהבת שחונקים אותי. אני אוהבת שמכים אותי במין".

בסרטון נוסף היא סיפרה שהייתה עם שלושה גברים באותו יום (אחד מהם היה בעלה) ורמזה שהיא ובעלה "ניסו להחליף" בני זוג מכיוון שהיא "לא מונוגמית מבחינה אתית", אבל בעלה "לא אוהב לשתף".

גיבסון הודתה לעתים קרובות לצופים לאחר שקיבלה את התשלום באסימונים, כמו גם בעלה עורך הדין, שהבטיח שאת האקטים הנועזים במיוחד הם שומרים למי שיישלם להם, ובן היתר אמר "אין אנאלי מחוץ לשיחות הפרטיות".

מסתבר שפעולה זו היא בלתי חוקית לפי התנאים להפעלת חשבון ב-Chaturbate, שם נקבע: "בקשה או דרישה לפעולות ספציפיות לקבלת אסימונים עלולה לגרום להרחקה מהפלטפורמה עבור כל הצדדים המעורבים".

"יריביי מבצעים פשעי מין כדי להשתיק נשים"

בהצהרה לוושינגטון פוסט, גיבסון כינתה את פרסום הסרטונים בפומבי "פלישה לא חוקית לפרטיות שלי, שנועדה להשפיל אותי ואת משפחתי. זה לא יפחיד אותי וזה לא ישתיק אותי. היריבים הפוליטיים שלי ובני בריתם הרפובליקנים הוכיחו שהם מוכנים לבצע פשעי מין כדי לתקוף אותי ואת משפחתי ושאין גבול שהם לא יעברו כדי להשתיק נשים כשהן מדברות".

עורך הדין שלה, דניאל פ. ווטקינס, אמר שהעובדה שהסרטונים נשמרו בארכיון מפרה את חוק פורנו הנקמה של וירג'יניה, מה שהופך לעבירה הפצה של תמונות מיניות או עירום של אדם אחר "מתוך כוונה לכפות, להטריד או להפחיד".

עורך הדין ציטט פסיקה של בית המשפט לערעורים בווירג'יניה בשנת 2021, שם נקבע שזה גם לא חוקי עבור גבר להקליט בסתר את חברתו במהלך מפגש מיני בהסכמה, אפילו אם הסרטון הזה מעולם לא שותף עם אחרים. בית המשפט קבע אז שהסכמה להצטלם אינה הסכמה להקלטה של הצילום. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות אכיפת החוק המדינתיות והפדרליות", אמר ווטקינס.

מהקמפיין שלה לא הגיבו עד כה לפרשה, אולם יריבה בקרב על המושב בבית הנבחרים, איש העסקים הרפובליקני דיוויד אואן, אמר שהקמפיין שלו גילה על קיומם של הסרטונים רק עם הפרסום בתקשורת ביום שני "כמו כולם". "אני בטוח שזו תקופה קשה עבור סוזנה ומשפחתה, ואני נשאר מרוכז בקמפיין שלי", אמר אוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully