וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטופה המשוחררת מייה שם חשפה קעקוע חדש: "אנחנו עוד נרקוד"

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 15:13

מייה שם פרסמה באינסטגרם תמונה עם קעקוע חדש, שבו התייחסה לתאריך חטיפתה מהמסיבה ברעים. בפוסט היא הוסיפה: "לא אשכח את הכאב, הפחד ואת החברים שלא יחזרו"

בדגלי ישראל וקריאות: כך קיבלו את מייה שם, ששבה לביתה מהשבי/שימוש לפי סעיף 27א'

החטופה המשוחררת מייה שם, ששבה לישראל אחרי יותר מ-50 בשבי חמאס, פרסמה הערב (שבת) פוסט באינסטגרם שבו מופיע הקעקוע החדש שעשתה ובו כתוב באנגלית "נחזור לרקוד שוב" לצד התאריך 7 באוקטובר 2023. "את התאריך הזה אף פעם לא אשכח", כתבה מייה בפוסט. "את הכאב והפחד, את המראות הקשים, את החברים שלא יחזרו ואת אלה שאנחנו חייבים להחזיר. אבל אנחנו עוד ננצח, אנחנו עוד נרקוד!".

מייה נחטפה מהמסיבה ברעים, עליה פשטו ב-7 באוקטובר מחבלים רבים. בזמן חטיפתה ידה הימנית נפגעה קשה, והיא נותחה ברצועת עזה. בימים הראשונים למלחמה חמאס פרסם סרטון שלה מהשבי כחלק מהטרור הפסיכולוגי שהפעיל, שבו היא ביקשה לחזור לישראל ורואים טיפולים שעברה בזרוע. גם בתמונה שפרסמה באינסטגרם ניכרת פציעתה, כשידה עדיין חבושה.

ויויאן הדר, דודתה של מייה, סיפרה לאחר שחרורה כי היא נותחה בידה על ידי וטרינר. "היא עברה טראומה, היא רזה וחלשה, היא עשתה פיזיותרפיה לעצמה", אמרה יום לאחר השחרור. "היא אמרה להם שהיא לא הייתה חיילת ושיש לה אזרחות צרפתית. אני לא שאלתי אותה שאלות ולא חקרתי כי כשהתחלנו לשאול ראינו שקשה לה. אנחנו שמחים שהיא איתנו. קשה לראות אותה במצב הזה".

עוד אמר דודתה: "היד שלה מאוד כאובה. היא ידעה שהיא צריכה לעשות לעצמה עיסויים ביד. היא לא מספרת הרבה. רק באנו וחיבקנו אותה. היא רצתה לראות כמה שיותר בני משפחה, זו תקופה לא קלה, זה לא פשוט מה שהיא עברה ואנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully