וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס פרסם סרטון של חטופה: "דואגים לי, מטפלים בי, רק מבקשת שיחזירו אותי הביתה"

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 23:50

מייה שם, בעלת אזרחות צרפתית שהיתה במסיבה ברעים, מספרת בסרטון שהיא נפצעה קשה בידה, נלקחה לעזה ונותחה במשך שלוש שעות. לדבריה, היא מקבלת תרופות, ורק מבקשת לחזור "למשפחה שלי, להורים שלי לאחים שלי". אחיה בשיחה עם וואלה!: "לא פשוט"

סרטון ראשון של חטופה ישראלית בשבי חמאס . 16 באוקטובר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חמאס פרסם הערב (שני) באתר הרשמי שלו סרטון, שבו נראית אחת החטופות, מייה שם בת 21 משוהם, בעלת אזרחות צרפתית. בתחילת הסרטון היא שוכבת במיטה בבית החולים, וניכר שהיא פצועה בידה.

לכל העדכונים על המלחמה

בסרטון היא אומרת: "היי, אני מייה שם, בת 21 משהם, כרגע אני נמצאת בעזה, חזרתי לפנות בוקר ביום שבת מאזור שדרות מהמסיבה. נפצעתי קשה מאוד ביד. לקחו אותי לעזה, ניתחו אותי ביד פה בבית חולים שלוש שעות. דואגים לי, מטפלים בי, נותנים לי תרופות. הכול בסדר, אני רק מבקשת שיחזירו אותי הביתה כמה שיותר מהר למשפחה שלי, להורים שלי, לאחים שלי". מהדברים שהיא אמרה ניתן להסיק שהיא לא נמצאת לבד, שכן היא מוסיפה: "בבקשה תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר. בבקשה, תודה".

אחיה של מייה אמר בשיחה עם וואלה: "לא פשוט, יהיה בסדר". בימים האחרונים פתחו חבריה ובני משפחתה של שם חשבון אינסטגרם המונה כעת קרוב ל-2,000 עוקבים, שבו נכתב: "אנחנו בני משפחה וחברים של מייה שם, אזרחית חפה מפשע שנחטפה על ידי חמאס/דאעש לעזה ב-7 באוקטובר. תעזרו לנו להביא אותה הביתה".

דובר צה"ל עדכן לאחר פרסום הסרטון כי הודעה על חטיפתה של מייה נמסרה כבר בשבוע שעבר למשפחתה. "בשעה זו נציגי צה"ל עומדים בקשר עם המשפחה, צה"ל פועל בכלל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשבתם של החטופים", נכתב בהודעת הצבא. "בסרטון חמאס מנסה להציג עצמו כארגון הומני בעוד שמדובר בארגון טרור רצחני, האחראי על רציחתם וחטיפתם של תינוקות, נשים, ילדים וזקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully