וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודתה של מייה ששוחררה מהשבי: "וטרינר ניתח לה את היד, קשה לראות אותה במצב הזה"

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 22:39

אביה של מיה בת ה-21 התוודה: "כמעט חטפתי התקף לב", והבטיח שהוא לא יוותר עד לשחרור כל החטופים. דודתה ספרה: "היא עשתה פיזיותרפיה לעצמה. היא אמרה להם שהיא לא הייתה חיילת ושיש לה אזרחות צרפתית". חברה של שם, אליה טולדנו, עדיין מוחזק בשבי חמאס

מייה שם פוגשת לראשונה את אמא שלה לאחר ששוחררה מהשבי/ללא

דוד שם, אביה של מייה ששוחררה היום משבי חמאס אמר היום (חמישי) לאחר שחרורה: "כמעט חטפתי התקף לב. הרגשתי רע. זה היום הכי מאושר בעולם וכל החטופים יחזרו. אני בטוח בזה. אנחנו לא נוותר".

שם הוסיף: "הייתי חודשיים מנותק מכולם, אבל אני לא הולך לוותר. גם אם אצטרך ימים בשביל הדבר הזה שהם ישוחררו. היא ילדה טובה, היא שומרת על אבא שלה ואמא שלה. אני לא הולך לעזוב אותה".

"מייה חוזרת", אמרה אמה בבכי מעורב בצחוק מאושר והתנפלה בחיבוקים על בני הבית.

מייה שם פוגשת את אמא שלה. ללא, אתר רשמי
מייה שם פוגשת את אמה אחרי השחרור מהשבי/אתר רשמי, ללא

אמה של מייה שם מקבלת את ההודעה על חזרתה

קרן שם אמא של מייה שם הבוקר כשקיבלה את ההודעה על חזרתה/ללא

ויויאן הדר, דודתה של מייה שם אמרה לאחר השחרור: "סוף סוף היא איתנו. היא עברה טראומה. היא רזה וחלשה. וטרינר ניתח לה את היד. היא עשתה פיזיותרפיה לעצמה. היא אמרה להם שהיא לא הייתה חיילת ושיש לה אזרחות צרפתית. אני לא שאלתי אותה שאלות ולא חקרתי כי כשהתחלנו לשאול ראינו שקשה לה. אנחנו שמחים שהיא איתנו. קשה לראות אותה במצב הזה".

הדר הוסיפה: "זה היה כמו רולטה רוסית. כל הזמן רצינו לדעת אם היא ברשימה או לא. אתמול חשבנו שהיא ברשימה ובסוף אמרו שלא וזה שיתק אותי לגמרי. מה שמשפחות החטופים עוברות זה לא נורמלי. אסור שזה יקרה. צריך להחזיר את כל החטופים".

לדברי הדר: "היד שלה מאוד כאובה. היא ידעה שהיא צריכה לעשות לעצמה עיסויים ביד. היא לא מספרת הרבה. רק באנו וחיבקנו אותה. היא רוצה לראות כמה שיותר בני משפחה. זו תקופה לא קלה. זה לא פשוט מה שהיא עברה ואנחנו מסתכלים קדימה".

מייה שם נוחתת בבי"ח תל השומר 30 בנובמבר 2023. ללא, ראובן קסטרו
"היד שלה מאוד כאובה". מייה שם נוחתת בבית החולים תל השומר/ראובן קסטרו, ללא

מייה שם היא בת 21. מטה משפחות החטופים סיפר שהיא למדה לקעקע ועובדת במכון לקעקועים, מקצוע שבו היא רוצה להתעסק בעתיד, ובנוסף אוהבת לצייר ולבשל. היא הגיעה למסיבה עם חברה הטוב אליה טולדנו, אשר נחטף גם הוא ועדיין מוחזק בשבי החמאס.

בהרצליה קיבלו בהתרגשות גדולה את שחרורה של מייה שם שבני משפחתה גרים בעיר. מייה מתגוררת בשוהם - בני משפחתה מתגוררים בהרצליה, ובהם אביה דוד שם וסבה מוסא (משה) מכלוף.  

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר הערב: "אנו מברכים על שחרורה של מייה שם, שבשעה טובה חזרה לחיק משפחתה. אנו מייחלים לשובו במהרה של עומר שם טוב, תושב העיר, ושחרורם של כל החטופים. לא ננוח עד שכולם יחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים".

מייה שם פוגשת את אמא שלה. ללא, אתר רשמי
פגישה נרגשת בין מייה שם לאמה/אתר רשמי, ללא

מקרון מביע "אושר רב" על שחרור מייה שם בטוויטר

נשיא צרפת עמנואל מקרון בירך על שחרורה של שם, המחזיקה באזרחות צרפתית, בציוץ בטוויטר. הוא אמר שצרפת תמשיך לנסות לסייע בשחרור חטופים נוספים "בהקדם האפשרי" יחד עם שותפותיה. "אני חולק את הידיעה באושר רב עם משפחתה ועם כל העם הצרפתי", כתב מקרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully