וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר ברוך בן ה-25 שנחטף מבארי לרצועת עזה נרצח על ידי מחבלי חמאס

עודכן לאחרונה: 9.12.2023 / 17:17

אתמול, פרסם חמאס סרטון בו מתועדת גופתו של סהר, שנחטף מקיבוץ בארי באירועי הטרור של 7 באוקטובר - תחת הטענה כי הוא נהרג מהפצצות צה"ל ברצועה. אחיו של סהר, עידן, נרצח במהלך השבת השחורה

בווידאו: הלחימה ברצועת עזה נמשכת; בשכונת שג'עייה/צילום: דו"צ

סהר ברוך בן ה-25 שנחטף לרצועת עזה נרצח בידי מחבלי חמאס, כך הותר לפרסום היום (שבת). אתמול, פרסם חמאס סרטון בו מתועדת גופתו של סהר, שנחטף מקיבוץ בארי באירועי הטרור של 7 באוקטובר - תחת הטענה כי הוא נהרג מהפצצות צה"ל ברצועה.

אחיו של סהר, עידן, נרצח במהלך השבת השחורה. מקיבוץ בארי ומטה המשפחות נמסר: "בצער רב ובלב שבור אנו מודיעים על הירצחו של סהר, שנחטף מביתו על ידי מחבלי חמאס לעזה ביום שבת השחור ונרצח שם. משתתפים בצערם הקשה מנשוא של הוריו, תמי ורוני, אחיו, גיא וניב, משפחתו וכל אוהביו. נדרוש את החזרת גופתו במסגרת כל עסקת החזרת חטופים. לא נעצור עד שכולם יהיו בבית".

סהר ברוך בן ה-25 שנחטף לרצועת עזה ונרצח על ידי מחבלי חמאס, 9 בדצמבר 2023. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
סהר ברוך בן ה-25 שנחטף לרצועת עזה ונרצח על ידי מחבלי חמאס, 9 בדצמבר 2023/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

דודתו של ברוך, מירב ברקאי, סיפרה: "סהר נרצח כשהוא בן 25. הייתה לו יום הולדת, בשבי. הוא היה רשום ללימודים בבן גוריון, אבל לא למד אפילו יום אחד. ביום רביעי שאחרי 7 באוקטובר היינו אמורים לנסוע לבאר שבע, לבחור דירה ולעשות סיור קפיטריות, ובראשון שאחרי זה היה אמור להתחיל ללמוד. בערך חודש לפני 7 באוקטובר הוא חזר מהטיול הגדול בדרום אמריקה, ולפני זה הוא גם עשה חלקים משביל ישראל".

ברקאי הוסיפה: "הוא היה שחקן שח מצויין, אהב סרטי אנימה ומד"ב. הוא היה חד וחכם וריאלי, והיה לו הומור מטומטם ונחמד. הוא אח שני מבין ארבעה אחים, להורים תמי ורוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סהר ברוך שנרצח בעזה. באדיבות המשפחה
חודש לפני שבת השחורה הוא חזר מטיול בדרום אמריקה. סהר ברוך/באדיבות המשפחה

ברקאי תיארה את מהלך החטיפה: "ב-7 באוקטובר היה בבית של אמא שלו, יחד עם אחיו עידן. הם היו רק שניהם שם. כבר בשעה מוקדמת יחסית בבוקר נזרקו לתוך הבית רימונים, ועידן נפצע מרסיסים. במשך כל הזמן סהר טיפל בעידן. הם נכנסו לממד וניסו להינעל מבפנים, אבל לא הצליחו, אז הם סגרו את עצמם מבפנים בעזרת ארון. המחבלים הציתו את הבית, ולמרות ההבנה של הסכנה בחוץ, הם החליטו לקפוץ החוצה. סהר עוד הספיק להגיד לאמא שלו 'למות בשריפה זה יותר כואב'. ככל הנראה עידן קפץ ראשון, וסהר נשאר לחפש את המשאף של עידן. הקשר איתם התנתק בערך ב-12:00 בצהריים".

כעבור כמה ימים, היא סיפרה, המשפחה התבשרה על זיהוי ודאי של גופתו של עידן, שנורה בראשו. "כל העת סהר נחשב כנעדר, ורק כשלושה שבועות אחרי 7 באוקטובר, התבשרנו שהוא נחטף, ומלבד זאת לא היה ידוע עוד שום פרט לגביו. בבית אחר, נרצחה גם סבתו של סהר, והוא ככל הנראה לא ידע על כך", היא הוסיפה.

סהר ברוך שנרצח בעזה. באדיבות המשפחה
היה אמור להתחיל ללמוד באוניברסיטת בן גוריון. סהר ברוך/באדיבות המשפחה

אתמול, הותר לפרסום כי שני לוחמי כוח מיוחד של צה"ל נפצעו קשה במהלך מבצע מורכב לשחרור חטוף המוחזק בידי חמאס ברצועת עזה. עם פציעתם, בצה"ל הוחלט על הפסקת הפעולה, וזו נגנזה בעיצומה.

מדובר צה"ל נמסר כי הכוחות פשטו על איתור של החמאס וחיסלו מחבלים שלקחו חלק בחטיפה ובאחזקת החטופים. אולם, לא חולצו חטופים בפעילות זו. עוד נמסר כי צה"ל ממשיך לפעול במגוון דרכים מבצעיות ומודיעיניות, יחד עם ארגוני הביטחון הנוספים לשחרור החטופות והחטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully