וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החילוץ הנועז שהשתבש: שני לוחמים נפצעו קשה במהלך מבצע לשחרור חטוף ברצועה

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 20:51

במהלך הפעולה הלילית המורכבת שמטרתה הייתה שחרור חטוף המוחזק ברצועה, נפצעו לוחמי כוח מיוחד של צה"ל - והוחלט על גניזת הפעולה בעיצומה. דובר צה"ל: הכוחות פשטו על איתור של החמאס וחיסלו מחבלים שלקחו חלק בחטיפה ובאחזקת חטופים | כל הפרטים

אורי מגידיש ששוחררה מהשבי מדברת על חזרת החטופים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני לוחמי כוח מיוחד של צה"ל נפצעו קשה הלילה (שישי) במהלך מבצע מורכב לשחרור חטוף המוחזק בידי חמאס ברצועת עזה. עם פציעתם, בצה"ל הוחלט על הפסקת הפעולה, וזו נגנזה בעיצומה.

מדובר צה"ל נמסר כי הכוחות פשטו על איתור של החמאס וחיסלו מחבלים שלקחו חלק בחטיפה ובאחזקת החטופים. אולם, לא חולצו חטופים בפעילות זו. עוד נמסר כי צה"ל ממשיך לפעול במגוון דרכים מבצעיות ומודיעיניות, יחד עם ארגוני הביטחון הנוספים לשחרור החטופות והחטופים.

אוגדה 98, אוגדת הכוחות המיוחדים של צה״ל, פתחה בהתקפה ונלחמת לראשונה בלב חאן יונס. 6 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
שני לוחמים נפצעו קשה במהלך מבצע לשחרור חטופים ברצועה/דובר צה"ל

בסוף אוקטובר, טוראית אורי מגידיש, תצפיתנית במוצב נחל עוז, שוחררה משבי חמאס במהלך פעולה דומה, שיזמו כוחות הביטחון על בסיס מידע מודיעיני מדויק שהתקבל אודות מיקומה, אותו סיפקו עשרות גורמים בשב"כ. הפעולה אז הסתיימה בהצלחה - וללא נפגעים לכוחות צה"ל. מגידיש, שהוחזקה לבדה בשבי, נפגשה גם עם הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש שב"כ רונן בר, ותוחקרה על ידי גורמים צבאיים.

לאחר שהובאה לארץ, התאחדה עם משפחתה. מחוץ לביתה של מגידיש בקריית גת, הגיעו עשרות תושבים לחגוג את שחרורה. החוגגים שרו שירים ורקדו: "זה אושר שלא ניתן לתאר".

חודש לאחר שחרורה, פרסמה מגידיש בטיקטוק סרטון ראשון מאז שחזרה משבי חמאס: "היי, אני אורי מגידיש. לפני כמעט חודש חזרתי הביתה, ואני קודם כל שמחה לראות את כל הסרטונים המרגשים של החטופים שחוזרים הביתה למשפחות שלהם".

"אני מקווה ומאחלת לכל המשפחות שעדיין מחכות לחטופים להתאחד, וגם לחוות אותם רגעים כמו שאני חוויתי. אני מקווה שכולם יחזרו, והם יחזרו בעזרת השם. אני בסדר, ואני בבית עם המשפחה, ואני נהנית. אני שמחה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully