וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' נגד ארגוני המחאה: "ביד אחת נפגשים עם רבנים, ביד השנייה מפיצים ארס ופילוג"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 23:51

שר האוצר תקף את הקמפיינים של ארגוני המחאה בעניין הכספים הקואליציוניים: "בזמן שכולנו עם הלוחמים והמפונים, יש מי שעסוקים באש השנאה. יש להם מאות מיליונים ותקשורת מגויסת"

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', תקף היום (שני) בפוסט בפייסבוק את הקמפיינים של ארגוני המחאה נגד הממשלה בענין הכספים הקואליציוניים. בין השאר התייחס למפגש של אחים לנשק עם רבני הציונות הדתית, שפורסם אתמול ב"וואלה". "ביד אחת שלהם הם נפגשים עם רבנים ומדברים אחדות וביד השניה מפיצים ארס, פילוג ומחלוקת", כתב סמוטריץ' בנוגע למפגש.

בפתח הפוסט, שאליו צורפה תמונה של שלט חוצות עם הכיתוב: "קואליציית המשתמטים שבוזזת במלחמה", סמוטריץ כתב: "אתם שואלים את עצמכם אם להאמין לקמפיין השקרי ומסית הזה של 'כוח קפלן' ו'חופשי בארצנו' על "הכספים הקואליציוניים"? תזכרו שאלה אותם אנשים שעד לפני חודשיים הלבישו כאן נשים בשמלות אדומות ומצנפות לבנות, הצעידו אותן ברחובות במסגרת קמפיין ההפחדה הפסיכוטי הגדול ביותר מאז קום המדינה, וסיפרו לכם שהציבור הדתי הוא 'סיפורה של שפחה'. כן, הציבור הזה, ששולח בחודשיים האחרונים את מיטב בניו, כתף אל כתף, עם אחיו הלוחמים כולם לחרף נפשו בעזה, הוא סיפורה של שפחה. אותם אנשים שמכרו לכם את השקר ששמחה רוטמן רוצה להפוך את ישראל למקום שבו אונסים נשים ומשתמשים בהן כשפחות כדי להביא את ילדי הגזע הארי לעולם".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מודיע על התוכנית הכלכלית, ירושלים 19/10/23. מירי שמעונוביץ לע"מ,
מתקפה על ארגוני המחאה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/מירי שמעונוביץ לע"מ
מפגש רבנים ורבניות מהציונות הדתית עם אחים לנשק. החמ"ל האזרחי אחים לנשק, אתר רשמי
מפגש רבנים ורבניות מהציונות הדתית עם אנשי תנועת אחים לנשק, אתמול/אתר רשמי, החמ"ל האזרחי אחים לנשק

בהמשך הפוסט סמוטריץ' כתב כי "אותם אנשים שגם עכשיו, כשמיטב בנינו מוסרים את נפשם כלוחמים ומפקדים בלחימה בעזה, אומרים שהציונות הדתית - הציבור, לא המפלגה - גרועה יותר מחמאס, ורגע אחרי שנשמיד את חמאס נתפנה לטפל בה. אלה אותם אנשים שגם עכשיו יעשו הכל כדי שרגע אחרי שלוחמינו ישמידו את חמאס בעזה, אבו מאזן ייכנס לשם ויחד הם יקימו מדינת טרור בלב ליבה של ארץ ישראל. יכפילו את עזה פי עשרים, וישימו אותה בשטח ששולט טופוגרפית על רוב מדינת ישראל, כאילו לא למדנו כלום וכאילו לא ברור שהתוצאה של זה תהיה להפוך חלילה את כפר סבא לכפר עזה. אלה אותם אנשים שמכרו לכם את השקר שלפיו צמצום עילת הסבירות הוא 'סוף הדמוקרטיה', והוא האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל ושבשביל למנוע אותו אפשר לעודד סרבנות ולפרק את הצבא, ולעזאזל שאיפותיהם של סינואר ונסראללה להשמיד את כולנו. אז חמאס הזכיר לנו את האיום האמיתי שנשקף לנו, וברוך השם מאז שמחת תורה הרוב המוחלט של עם ישראל מתאחד, מתגייס ומתנדב בערבות הדדית מדהימה, ומשלב ידיים נגד האיום הזה במאמץ להשמדתו".

לפי שר האוצר, האחדות המחודשת שנוצרה בעם על רקע המלחמה "מטריפה את הקבוצה הקטנה ואכולת השנאה העצמית הזו. היא מפחידה אותם כי הם יודעים שהיא תנצח, אז הם חוזרים להסית ולפלג בשקרים שאין בהם טיפת אמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הפגנה נגד המהפכה המשפטית, תל אביב, 18 במרץ 2023. מחאת הנשים, אתר רשמי
"הזהירו מפני 'סיפורה של שפחה', ועכשיו מוכרים עוד שקרים". מחאת הנשים נגד המהפכה המשפטית/אתר רשמי, מחאת הנשים

"ולמה אני כותב את זה?", תוהה סמוטריץ' רטורית בפוסט, "כי חשוב שנהיה מודעים לכך שבזמן שהראש והלב של כולנו עם הלוחמים והמפקדים בעזה ובגבול הצפון; כשהראש והלב של כולנו עם הניצולים והמפונים, עם תושבי הדרום והצפון שנמצאים כבר חודשיים מחוץ לבית; כשהראש והלב של כולנו עם החטופים ובני משפחותיהם; כשאנחנו עסוקים בלנהל מלחמה בחזית ובעורף ובורחים מעיסוק בכל מה שמריח פוליטיקה - בזמן הזה, יש מי שהראש שלהם במקום אחר, ועסוקים בהטלת ארס רעיל ומסוכן של מחלוקת ואש של שנאה. ביד אחת שלהם הם נפגשים עם רבנים ומדברים אחדות וביד השניה מפיצים ארס, פילוג ומחלוקת".

בווידאו: סיפורה של שפחה-מחאת נשים ברחוב קפלן בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סמוטריץ' הדגיש כי חשוב להיות מודעים להשפעה זו, והוסיף כי לארגוני המחאה "יש מאות מיליונים ותקשורת מגויסת. ובואו נודה על האמת, זה הצליח להם לא רע בחודשים שקדמו למלחמה. המוני אנשים קנו את השקרים שלהם והסתובבו כאן במדינה בחרדה קיומית, כאילו באמת אם רק תשונה השיטה של בחירת השופטים, החיים שלהם יהפכו לגיהנום והדתיים החשוכים האלה יכפו עליהם ללכת עם רעלה, ואוטוטו נהיה כאן איראן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully