וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבני הציונות הדתית ביקרו בחמ"ל של אחים לנשק: "מהיום - רק הסכמה רחבה והבנת האחר"

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 18:40

רבנים בכירים ביקרו היום במטה האזרחי שפתח הארגון, במפגש שארגן ח"כ מתן כהנא. אייל נווה, ממובילי אחים לנשק: "זו הקריאה שכולנו אחים. לא ניתן יותר לאף הנהגה לקרוע אותנו מבפנים". הרב ששכל 2 מנכדיו ב-7 באוקטובר: "הפגישה שינתה לי את התדמית הקשה שהתקבעה לי עליהם"

בווידאו: ביקור רבנים מהציונות הדתית בחמ"ל האזרחי של "אחים לנשק" 03.12.23/החמ"ל האזרחי אחים לנשק

רבנים ורבניות בציונות הדתית ביקרו היום (ראשון) בחמ"ל האזרחי של ארגון אחים לנשק. הרבנים, מבכירי הציונות הדתית, סיירו במטה, וקיבלו סקירה על פעילות החמ"ל האזרחי מפרוץ המלחמה.

אייל נווה, ממובילי אחים לנשק, אמר כי הגעת הרבנים "היא הקריאה שכולנו אחים ומהיום רק הסכמה רחבה והבנת הפחדים והצרכים של הצד האחר הם הדגל שלאורו נלך. לא ניתן יותר לאף הנהגה לקרוע אותנו מבפנים, היום אנחנו מבינים שהריפוי נמצא גם הוא 'בלמטה'".

גיגי לוי-וויס ממטה ההייטק, אמר בפגישה כי "הסיכון בלצאת לא מאוחדים גדול מכפי שהוא נראה. את האויב החיצוני ננצח, האויב הפנימי הוא מסוכן ונצטרך לקחת החלטות קשות. מי שלא מוביל
מתוך אחדות - לא יכול להוביל את העם הזה. הגיע הזמן להסכמה על כללי המשחק".

מפגש רבנים ורבניות מהציונות הדתית עם אחים לנשק. החמ"ל האזרחי אחים לנשק, אתר רשמי
"מי שלא מוביל מתוך אחדות - לא יכול להוביל את העם הזה". המפגש במטה אחים לנשק, היום/אתר רשמי, החמ"ל האזרחי אחים לנשק

הרב איתן איזמן, ראש ישיבות ואולפנות רשת צביה, ששכל שניים מנכדיו בקרב בעוטף עזה ב-7 באוקטובר אמר כי "הפגישה הזאת שינתה לי הרבה מאוד בתדמית הקשה שהתקבעה לי על אחים לנשק. השנאה שהייתה שברה אותי לחלוטין, אני לא מבין מאיפה הרגשתי את הכוחות שבאים להתנגח בנו? חיתנו את הילדים שלכם, חיינו ביחד, ממה אתם מפחדים? שנשים רעלות על הראשים שלכם? עכשיו אני רואה פרצוף אחר לחלוטין, אנחנו רוצים להושיט יד".

הרב בני קלמנזון, ממייסדי ישיבת ההסדר עתניאל, שבנו אלחנן נהרג בקרב על בארי ב-7 באוקטובר אמר: "אני מלא התפעלות מהפעילות שלכם, זה מרגיש גדול. חשוב להתגייס לתקן את הסיפור. אני רוצה לשבת עם חבריי ולהתחיל להכות על החזה שלנו על שפעלנו לא כשורה. אני חושב שמן הראוי שגם אתם תכו על החזה שלכם. אם לא נעשה את השיח הזה ונצא לדרך משותפת, יש לי חשש שיהיה פה יותר גרוע".

הרב דוד פנדל, ראש ישיבת ההסדר בשדרות אמר: "בתור תושב שדרות, אני רוצה להגיד שמפעל החסד שלכם מדהים ואני מזמין אתכם לישיבת ההסדר שלי. ועדיין - אסור להתעלם מאג'נדה פוליטית ולכן אני חשדן. דמוקרטיה זה לא רק שאתם שולטים, זה לא רק כשהממשלה שלכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפגש רבנים ורבניות מהציונות הדתית עם אחים לנשק. החמ"ל האזרחי אחים לנשק, אתר רשמי
"עכשיו אני רואה פרצוף אחר לחלוטין, אנחנו רוצים להושיט יד". המפגש, היום/אתר רשמי, החמ"ל האזרחי אחים לנשק

בין הרבנים שהשתתפו בביקור ניתן למצוא את הרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן, הרב זלמן מלמד, ראש ישיבת ההסדר בית אל, הרבנית שולמית מלמד, הבעלים של ערוץ 7, הרב ראם הכהן, ראש ישיבת עתניאל, ועוד.

מי שיזם ואירגן את הביקור הוא ח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי) שאמר: "כל אזרח בישראל צריך לשאול את עצמו: מה אני מתכוון לעשות אחרת כדי שאחרי המלחמה הדברים לא ייראו כפי שנראו, ואיזה מחיר אני מוכן לשלם על זה. אם כל אחד יגיד רק מה אחרים צריכים לשנות, נחזור מהר מאוד לאותו מקום רע שהיינו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully