וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די לתמימות: אין חפים מפשע בעזה

אביגדור ליברמן

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 10:52

במשך שנים, אנשים שהאמינו ברעיון שתי המדינות חשבו שברצועה חיים אנשים נורמטיביים עם חלום זהה לשלהם. ב-7 באוקטובר החלום הזה התנפץ לרסיסים, וצריך להיות ברור לכולם: עזה היא קן צרעות רוחש טרוריסטים, וגם האזרחים הבלתי מעורבים לכאורה שקועים בטרור עד צוואר

בווידאו: תושבי עזה נמלטים מצפון הרצועה - אחרי ששבו לשם בניגוד להוראות צה"ל/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שנים שאנשים טובים עם כוונות טובות, ומותר להגיד נאיביים, האמינו וקידמו את רעיון השלום בינינו לבין הפלסטינים. אנשים שהאמינו בכל ליבם ברעיון שתי המדינות וחשבו שבעזה חיים אנשים נורמטיביים שחולמים את אותו חלום. חלום שהתנפץ לרסיסים ב-7 באוקטובר 2023.

לאחר ההתעשתות מההלם הראשוני, מהטבח הנורא ועם חשיפת העדויות על הזוועות שהטרוריסטים הנאצים ביצעו, אין שום צל של ספק שמי שלקחו חלק במתקפה על עוטף עזה סיפקו את המודיעין על בתי התושבים, והובילו את ההמון בגל השני של הביזה וההרס, היו עזתים שעבדו ביישובים שאליהם פלשו, התפרנסו ואכלו בבתי התושבים שנטבחו. אותם תושבים שסייעו להם ולבני משפחותיהם כשהיו חולים, ודאגו להעביר אותם מעזה לישראל לטיפולים מצילי חיים בבתי חולים בארץ.

תושבי עזה מנסים לנוע צפונה לאחר הפסקת האש, 24 בנובמבר 2023. רויטרס
תושבי עזה מנסים לנוע צפונה לאחר הפסקת האש, 24 בנובמבר 2023/רויטרס

ויויאן סילבר מקיבוץ בארי, הייתה אחת מאותם אנשים שפעלו למען השלום ולמען תושבי עזה. היא הקימה תוכניות סיוע לעזתים, דאגה לפועלים לשכר הוגן, הסיעה חולים לטיפול בבתי חולים, וימים ספורים לפני הטבח ארגנה עצרת שלום בירושלים שבה צעדו נשים ישראליות לצד נשים פלסטיניות. בשבת השחורה היא נרצחה באכזריות נוראה על ידי אותם אנשים שהיא פעלה למענם לאורך השנים, ואף אחד מתושבי עזה לא גינה את הרצח או הביע זעזוע.

יש שיגידו שתושבי עזה חוששים מהחמאס ולכן לא שמענו מהם כל גינוי, אבל המראות שאנחנו עדים להם בימים האחרונים מידי ערב כאשר החטופים שלנו מועברים לצלב האדום והעדויות של מי שחזרו מהשבי, לא מותירים מקום לספק. החמאס זוכה לתמיכה גורפת בעזה. ההמון המשולהב שמגדף ויורק על החטופים, הילדים הקטנים שמספרים שהוכו על ידי עזתים בכל הגילים והפגנות השמחה והתמיכה בטרוריסטים ברחבי עזה, מעידים על האכזריות של האוכלוסייה שמחנכת את ילדיה לשנאת מדינת ישראל ומכשירה דור חדש של טרוריסטים ותומכי טרור שמטרתם השמדת מדינת ישראל על כל אזרחיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זוהתה גופתה של ויויאן סילבר, חברת קיבוץ בארי שנחשבה לחטופה. 14 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ויויאן סילבר מקיבוץ בארי. נרצחה בדם קר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עזה היא קן צרעות של טרוריסטים. קיים סנכרון מלא בין חמאס לאזרחים "תמימים" וסיפורו של רוני קריבוי, שנחטף מהמסיבה ברעים, ממחיש את הדברים. רוני הצליח להימלט מהשבי ולהסתתר במשך כמה ימים, עד שעזתים תפסו אותו והחזירו אותו לידי שוביו. זו כנראה הסיבה שהמחבלים צרבו את רגליהם של הילדים החטופים עם אגזוז של אופנוע על מנת שיהיה קל לזהותם במקרה שיברחו.

עדות נוספת לשיתוף הפעולה המלא של האוכלוסייה נמצאת במסדרונות בית החולים שיפא, שם מנהל בית החולים ורופאים בכירים אחרים סייעו למחבלים להסתיר חטופים והפכו את בית החולים לעיר מקלט לטרוריסטים. אבל לא רק בבתי חולים מוצאים את משתפי פעולה, גם בבתים פרטיים של אנשי רפואה ומורים של אונר"א הוחזקו חטופים בתנאים נוראיים.

מנהרת הטרור בבית החולים שיפא שברצועת עזה. 21 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
מנהרת הטרור בבית החולים שיפא שברצועת עזה. 21 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

הדברים באים לידי ביטוי גם ברשתות החברתיות, בעולם הערבי ובעזה. 99.9% מכל הפרסומים הם דברי שבח ותמיכה מקיר לקיר בחמאס ובמעשים הנוראיים של ה- 7 באוקטובר. עכשיו שמישהו יראה לי איפה מסתתרים חפים מפשע ולא מעורבים בטרור ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully