וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבנה שבו היה קרס - הוא נמלט ל-4 ימים ונתפס שוב: המסע המטורף של החטוף ששוחרר אמש

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 16:43

ילנה, דודתו של רוני קריבוי, סיפרה על הימים הארוכים בשבי שעבר אחיינה. "הוא סיפר שנתפס על ידי מחבלים שהחזיקו אותו בתוך בניין שקרס מהפצצות". לדבריה, "הוא הצליח להימלט והסתתר במשך כמה ימים לבד - עד שנתפס שוב"

ארגון הטרור חמאס הפיץ סרטון נוסף של שחרור חטופים מעזה/מערכת וואלה!

רוני קריבוי, ששוחרר אתמול (ראשון) משבי חמאס, ניצל הפגזה של כוחות צה"ל והצליח לברוח מידי חוטפיו - ואף היה 4 ימים לבד בשטח רצועת עזה עד שנתפס שוב בידי המחבלים, כך סיפרה דודתו ילנה מגיד ששוחחה איתו הבוקר בשיחת טלפון. קריבוי, בן 25 מכרמיאל, מחזיק באזרחות כפולה - ישראלית ורוסית ושחרורו הושג בעקבות הסכמות שהושגו בין רוסיה וחמאס.

קריבוי, בנם של אולג ומרינה שעלו לישראל ב-1992, נולד בישראל, גדל והתחנך בכרמיאל. בסוף בשבוע של שמחת תורה עבד בפסטיבל נובה כאיש בצוות ההגברה. כשהחלה התקפת המחבלים על מתחם המסיבה הוא ברח ובשלב כלשהו הסתתר, אולם סמוך לשעה 10:30 באותה שבת מקום המסתור שלו נחשף על ידי המחבלים והוא נחטף לעזה.

הבוקר סיפר לדודתו שהוא הוחזק על ידי אנשי חמאס בבניין שהופגז באחד הימים על ידי צה"ל. לאחר קריסת הבניין הוא הצליח לברוח ובמשך ארבעה ימים היה לבדו, עד שנתפס ונלקח שוב בשבי. הדודה ילנה מגיד אמרה ש"רוני הוא בחור עם אישיות מאד חזקה ושום דבר לא מפחיד אותו".

רוני קורבוי שנחטף ממסיבת הנובה בדרכו למעבר רפיח. 26 בנובמבר 2023. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רוני קריבוי אחרי ששוחרר מהשבי בעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

ילנה אמרה שבמשך שבוע לא היה למשפחה כל מידע לגביו, עד שנמסר להוריו על ידי צה"ל שרוני נחטף ונמצא בעזה. היא סיפרה כי המשפחה עשתה מאמצים גדולים וציינה את מעורבותו של גיורא צ'שקין, חבר מועצת העיר כרמיאל ובעבר מדריך נוער בעיר, ויש לו היכרות אישית עם רוני שנמנה על חניכיו. המשפחה ציינה גם את עזרתו של פעיל הליכוד אלון אזולאי שהפגיש אותם עם שר החוץ אלי כהן.

מגיד אמרה כי עד אתמול אחרי הצהריים למשפחה לא היה שום מושג כי רוני צפוי להשתחרר ושני אחיו - יוליה ואיגור - אף טסו אתמול למוסקבה, לפגישות עם אנשי ציבור בבירת רוסיה. קצת אחרי שנחתו שם נודע להם שאחיהם ישוחרר והם עושים את דרכם חזרה לישראל. עם היוודע השחרור הצפוי, ההורים מיהרו להגיע למרכז הארץ. "במשך 51 יום חיינו במצב של אי ודאות. ההורים היו מאד מודאגים והיינו איתם כל הזמן כדי לחזק אותם. אני כל הזמן אמרתי להם באופן חד משמעי שרוני חי ויחזור הביתה", אמרה הדודה המאושרת.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
רוני קורבוי והאזרחים התאילנדים שנחטפו מעוטף עזה במעבר רפיח. 26 בנובמבר 2023. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רוני קריבוי והאזרחים הזרים במעבר רפיח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

לאחר שובו לישראל פונה רוני לבית החולים שיבא בתל השומר, שם פגש את הוריו שישנו איתו הלילה. מגיד סיפרה שהוא "כבר אכל אתמול פיצה ישראלית שהוא אוהב. הוא אמר לי שיש לו סיוטים בלילות, אבל הוא הצליח לישון. בשיחה אתי הוא צחק ונשמע לי שהוא חזק מנטלית והוא גם מלווה על ידי צוות פסיכולוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully