וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של אלמה אברהם זועקת: "היא הגיעה על סף מוות"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 16:39

אלמה בת ה-84 שוחררה אמש במצב קשה. כעת, משפחתה משתפת על ההזנחה הקשה שעברה. בתה טל: "היא הופקרה פעמיים - פעם אחת ב-7 באוקטובר ופעם השנייה על כל הארגונים שהיו צריכים לטפל בה". בנה אורי: "כשקיבלנו את ההודעה שהיא משתחררת היינו באופוריה, אבל עכשיו צללנו לתהום"

בווידאו: הצהרת בני משפחתה של אלמה אברהם/ניב אהרונסון

בני משפחתה של אלמה אברהם, שהוחזקה במשך 51 ימים בשבי החמאס ושוחררה אמש (ראשון) במצב קשה, מסרו כי הם הזדעזעו מהמצב שבו הוחזרה אמם מרצועת עזה. "בלתי נתפס איך אפשר להתעלל כך באישה בת 84. ואם למישהו עדיין לא ברורה הדחיפות להשיב את כולם עכשיו לצערי אנחנו ההוכחה לכך", הוסיפו.

בתה, טל, אמרה היום בבית החולים סורוקה כי "חיכינו לאימא 51 ימים. אימא היא אישה שמחה ואופטימית. יש לה מחלות רקע. שבוע קודם היינו כולם אצלה והיא הייתה שמחה. הפקירו את אימא שלי מבחינה בריאותית, לאימא שלי לא הגיע לחזור כך. היא הוזנחה במשך כל תקופת השבי. היא לא קיבלה את התרופות שלה. היא הגיעה שעות לפני שהיא נפרדה מאיתנו. היא הופקרה פעמיים - פעם אחת ב-7 באוקטובר ופעם השנייה על כל הארגונים שהיו צריכים לטפל בה".

בנה אורי רביץ אמר: "אימא שלי הייתה מטופלת ומאוזנת ואישה שמחה. כשהבנתי שאימא נחטפה היא הייתה במצב פיזי טוב, כעת היא במצב קשה מאוד. כשקיבלנו את ההודעה שהיא משתחררת היינו באופוריה, אבל עכשיו צללנו לתהום. אימא שלי היא הוכחה לאכזריות המטורפת של החמאס. אם הייתה מגיעה עוד יום היא לא הייתה".

טל אמינו ואורי רביץ, ילדיה של אלמה אברהם, בי"ח סורוקה, 27 בנובמבר 2023. ניב אהרונסון
טל אמינו ואורי רביץ, ילדיה של אלמה אברהם, בי"ח סורוקה, 27 בנובמבר 2023/ניב אהרונסון
טל אמינו ואורי רביץ, ילדיה של אלמה אברהם, בי"ח סורוקה, 27 בנובמבר 2023. ניב אהרונסון
טל אמינו ואורי רביץ, ילדיה של אלמה אברהם, בי"ח סורוקה, 27 בנובמבר 2023/ניב אהרונסון
אלמה אברהם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלמה אברהם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ממשרד הבריאות נמסר אתמול כי אברהם הובהלה לסורוקה באמצעות מסוק במצב גופני ירוד ומצב קליני קשה. "אלמה הובהלה במצב גופני ירוד וקשה. היא בסכנת חיים ותעבור בקרוב לטיפול נמרץ לשפר את מצבה. ככל הנראה לא טופלה כמו שצריך", אמר שלומי קדוש, מנהל בית החולים סורוקה.

אברהם בת ה-84 נחטפה מביתה בנחל עוז. בנה, שחקן התיאטרון אורי רביץ, סיפר כי זיהה אותו בין התיעודים שהופצו ב-7 באוקטובר. לדבריו, אחיו הגיע ראשון לבית ומצא את הממ"ד פרוץ ומבולגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully