וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורי 14 החטופים שחזרו לישראל בפעימה השלישית

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 19:48

בין המשוחררים: 9 ילדים, מהם כמה שהוריהם נרצחו במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. אביגיל עידן, שציינה יום הולדת 4 בשבי, חזרה ארצה. בנוסף חזרו הגר ברודץ' עם שלושת ילדיה וחן אלמוג גולדשטיין גם עם שלושת ילדיה. עוד שוחרר: רוני קריבוי, ישראלי בעל אזרחות רוסית

מפוני כפר עזה המתארחים בשפיים מוחאים כפיים בציפייה לחטופים השבים מעזה/מערכת וואלה!

14 חטופים נוספים שוחררו היום (ראשון) מידי חמאס והם שוב נמצאים בשטח מדינת ישראל, לאחר שנשבו במתקפה על העוטף ב-7 באוקטובר.

לכל העדכונים על המלחמה

אביגיל עידן

אביגיל עידן, בת 4, ציינה את יום הולדתה השבוע בשבי. אביגיל נחטפה מקיבוץ כפר עזה, יחד עם משפחת ברודץ' שגרים בשכנות. הוריה נרצחו, שני אחיה הגדולים הסתתרו בארון בממ"ד ובכך ניצלו, והיא הצליחה לברוח מהבית ונמצאה על ידי אביחי ברודץ' שהכניס אותה לביתו.

אביגיל עידן. באדיבות המשפחה
אביגיל עידן/באדיבות המשפחה

כרמל עידן, סבה של אביגיל, אמר הערב אחרי שחצתה לשטח ישראל: "ביקשתי לקבל תמונות ראשונות ברגע שהיא תתאושש. יש תחושה של שמחה מהולה בעצב. השמחה זו אביגיל שחוזרת אלינו, לאחים שלה. אבל בלי אבא ואמא. זה העצב. לא דיברתי היום עם עמליה ומיכאל. הם היו בטיפול. אני אפגוש אותם בהמשך. אני לא יודע מה אמרו להם הפסיכולוגים. הם בידיים טובות גם במשפחה וגם הפסיכולוגים. לא צריך למהר. לאט לאט. לא ידענו עם מי היא בעזה. מצאנו היום את המוצץ שלה בבית. היא צריכה להיות קודם עם המשפחה הקרובה. בלי הרבה אנשים. זה רק יפריע לטיפול בה. לא ראיתי אותה 46 יום, אז לא יקרה כלום אם לא אראה אותה עוד יומיים".

הגר ברודץ' וילדיה - עופרי, יובל ואוריה

הגר נחטפה ביום המתקפה של חמאס יחד עם ילדיה עופרי בת ה-10, יובל בן ה-8 ואוריה בן ה-4.

הגר ברודץ' - בת 39, אדם מלא רגישות וסבלנות, שופעת חוש הומור שסוחף את כולם. ילדת אור ירח ורוקרית אמיתית, גדלה בקיבוץ גבולות ולפני 9 שנים עברה לגור בכפר עזה עם בעלה שעובד שם בחקלאות. כיום הגר עובדת כמנהלת הקהילה של קיבוץ מגן. בזמנה הפנוי היא אוהבת לשתות קפה איכותי, לצאת לקמפינג ולטייל בארץ עם המשפחה והילדים ולשמוע מוזיקת רוק. מעל הכל, הגר היא אמא מסורה לעפרי (10) יובל (8) ואוריה (4) שנחטפו יחד איתה מביתם שבקיבוץ כפר עזה, אביחי ברודץ' בעלה מחכה כבר לפגוש אותם בכיליון עיניים.

הגר ברודץ'. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הגר ברודץ'/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עפרי ברודץ' - בת 10, תאריך יום הולדתה הוא ה-8.10, יום אחרי השבת השבת השחורה והחטיפה.
עפרי היא ילדה מוזיקלית, מנגנת על גיטרה ומעריצה את ג'ון לנון, ביטלס, דייויד בואי, קווין, ואלטון ג'ון.
היא אוהבת להחליק על רולר בליידס ומשחקת בקבוצת הכדורגל של כפר עזה, ולא מוותרת על אף פעולה בתנועת הנוער, טיול או מסיבה. עפרי היא מרכז המשפחה, מלכדת את כולם בחיוך ובקסם אישי, ילדה סקרנית, רגישה שמכילה את כולם.

יובל ברודץ' - בן 8, ילד חכם וסקרן, אוהב לחקור כל מה שסביבו. שחקן כדורגל מעולה, אוהד את קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, אוהב לגו ולשחק באקס בוקס. יובל הוא ילד רגיש עם נפש עדינה, אם האחים שלו מקבלים מכה הוא בוכה מרוב דאגה כלפיהם. יש לו חיוך שובה לב, אוהב אדם והמילים שלו נוגעות בכולם. מעריץ את מיכה שטרית ודיוויד בואי ומכיר את כל השירים שלהם בעל פה.

עופרי ברודץ, יובל ברודץ ואוריה ברודץ. באדיבות המשפחה
עופרי, יובל ואוריה/באדיבות המשפחה

אוריה ברודץ' - בן 4.5, ילד שמח שאוהב לעשות בלגן, לשחק כדורגל ולשחק אקס בוקס עם אחיו הגדול יובל. אוריה אוהד את קבוצת הכדורגל 'פריז סאן ז'רמן' ואוהב לשחק בטרקטורים בגינה ולשחק כדורגל.
ילד יפה תואר ועקשן לא קטן, המילה שלו תמיד תיהיה האחרונה וגם הראשונה בבית.

חן אלמוג גולדשטיין וילדיה - אגם, גל וטל

חן גולדשטיין וילדיה אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-9 נחטפו מביתם בכפר עזה לשטח הרצועה על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. הבת הבכורה ים נרצחה יחד עם אב המשפחה, נדב.

משפחת גולדשטיין אלמוג מקיבוץ כפר עזה: האם חן אלמוג-גולדשטיין (48) ובניה אגם (17), גל (11) וטל (9) חטופים בעזה. האבא נדב והבת ים נרצחו בביתם. באדיבות המשפחה
משפחת גולדשטיין/באדיבות המשפחה

חן גולדשטיין אלמוג - בת 48, עובדת סוציאלית במקצועה. חן מוקפת בהמון חברות ואוהבת מאוד את הבית ואת הפינה הפרטית שלה. אוהבת להתאמן ולרוץ, חן היא ההגדרה לאישה לביאה. המוטו שלה ושל נדב בעלה, זה לעולם לא לעזוב את הבית שלהם בקיבוץ כפר עזה. חן ונדב הכירו כבר בחטיבה בתיכון שער הנגב, והם חברים מאז גיל 14. נדב נרצח, גם בתם הבכורה - ים נרצחה בבסיס צה"ל במסגרת שירותה הצבאי כתצפיתנית. חן נחטפה יחד עם 3 ילדיה הנוספים.

חן גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
חן גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

אגם גולדשטיין אלמוג - תחגוג את יום הולדתה ה-18 בינואר. תלמידת כיתה י"ב בתיכון בשער הנגב. ילדה יפייפיה שמפזרת המון טוב לכל סביבתה. אגם היא נערה שאוהבת לעבוד, עושה בייביסיטרים ועובדת במערכת החינוך של הקיבוץ בו היא גרה - כפר עזה, ומחוברת ואוהבת מאוד את קהילת הקיבוץ. ילדה חכמה ותלמידה מצטיינת, שאוהבת ללמוד ספרות ופילוסופיה. ילדה ערכית עם לב ענק, שהתקבלה למכינה קדם צבאית. נחטפה עם אימה ושני אחיה הקטנים מביתם, אביה נדב ואחותה הבכורה ים, נרצחו בשבת השחורה.

אגם גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
אגם גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

גל גולדשטיין אלמוג - בן 11, ילד מתוק, יפה וחכם. גל משחק כדורגל וכדורסל, מחובר לכל עולם הספורט הישראלי ומכיר שחקנים וסטטיסטיקות גם בישראל וגם בספורט העולמי. לגל יש לב ענק והחברים שלו הם כמו אחים בשבילו. הוא הכי אוהב שניצלים של סבתא ורדה, שמבטיחה שרק מחכה להכין לו שוב.
נחטף מביתו שבקיבוץ כפר עזה, יחד עם אימו ושניים מאחיו. אביו נדב ואחותו הבכורה ים, נרצחו בשבת השחורה.

גל גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
גל גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

טל גולדשטיין אלמוג - בעוד כחודש יחגוג את יום הולדתו התשיעי. טל משחק כדורסל, אוהב לצייר קריקטורות ובעל חוש הומור. ילד מחונן, בעל הבנה גבוהה של סיטואציות ורגישויות אנושיות, על אף גילו הצעיר. הוא חכם מאוד, ולומד פעמיים בשבוע בכיתת מצטיינים. נחטף מביתו שבקיבוץ כפר עזה, יחד עם אימו ושניים מאחיו. אביו נדב ואחותו הבכורה ים, נרצחו בשבת השחורה.

טל גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
טל גולדשטיין אלמוג. חזרה לישראל/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

אלמה אברהם

אלמה אברהם בת ה-84 נחטפה מביתה בנחל עוז. בנה, שחקן התיאטרון אורי רביץ, סיפר כי זיהה אותו בין התיעודים שהופצו ב-7 באוקטובר. לדבריו, אחיו הגיע ראשון לבית ומצא את הממ"ד פרוץ ומבולגן. אלמה היא אישה אהובה על ידי כולם, מקבלת כל אדם באשר הוא. יש לה ידיי זהב, כל הבית שלה מלא ביצירות פיסול, ציור וקרמיקה. אלמה היא אדם לבבי וורבלי, אדם פתוח, אשת שיח עם גמישות מחשבתית מופלאה, ותמיד רואה את העולם בעיניי אופטימיות.

אלמה אברהם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלמה אברהם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אביבה סגל

אביבה סגל, גננת בת 62, נחטפה ביום מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר יחד עם בן זוגה קית'. כל חייה עובדת כגננת מאד מסורה ונערצת וגם במשפחתה היא עמוד תווך. אביבה מביאה איתה צחוק וקלילות לכל מקום, אוהבת לטייל, לאפות ולבשל ובעיקר לפנק את הילדים והנכדים.

אביבה סגל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אביבה סגל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דפנה ואלה אליקים

האחיות דפנה ואלה אליקים, בנות ה-15 וה-8, נחטפו בעת שהיו בבית אביהן בקיבוץ נחל עוז ביום המתקפה ב-7 באוקטובר. האב, נועם אליקים, נרצח יחד עם בת זוגו דקלה ערבה ובנה תומר. אושרי אליקים, הדוד של דפנה ואלה אמר: "התרגשות שיא. סוף סוף הסיוט נגמר, סוף סוף אחי נועם שנרצח יכול לנוח בשלום".

משפחת אליקים וערבה ב-7 באוקטובר 2023. 26 בנובמבר 2023. מתוך לייב פייסבוק, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחת אליקים וערבה ב-7 באוקטובר 2023. 26 בנובמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מתוך לייב פייסבוק
משפחת אליקים וערבה ב-7 באוקטובר 2023. 26 בנובמבר 2023. מתוך לייב פייסבוק, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחת אליקים וערבה ב-7 באוקטובר 2023. 26 בנובמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מתוך לייב פייסבוק

דפנה אליקים - בת 15, ילדה שמחה ומאושרת שמוקפת חברים כל שעות היממה. דפנה אוהבת לשיר, אוהבת כל אדם באשר הוא אדם. בכל רגע שדפנה לא מבלה עם החברים הטובים שלה, היא מצלמת סרטונים לטיקטוק תוך פיזור פוזות למצלמה. דפנה אוהבת לצייר ומוכשרת מאוד בכל הקשור למלאכת יד.

דפנה אליקים. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
דפנה אליקים/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

אלה אליקים - בת 8, ילדה טובת לב ומצחיקה, חזקה ותמיד יודעת מה היא רוצה. מהרגע שלמדה לעמוד וללכת, היא לא הפסיקה לרקוד. ציירת מחוננת - ילדה מאוד מוכשרת ויצירתית. את שמה קיבלה כי עץ האלה הוא עץ חזק ומרשים בכל ימות השנה, בדיוק כמוה.

אלה אליקים. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
אלה אליקים/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

רוני קריבוי

רוני קריבוי (25) היה אחראי על ההגברה בפסטיבל "נובה". בבוקר ה-7 באוקטובר, מחבלי חמאס פרצו לשטח הפסטיבל. עדויות מספרות שרוני הצליח לברוח מזירת הטבח והסתתר במשך שעות בבור, מרחק לא רב מהמסיבה.

רוני קריבוי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רוני קריבוי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשעות הבוקר הוא עוד כתב למשפחתו 'אני בסדר' ושלח מיקום לחבר. קצת אחרי, אותו החבר קיבל מרוני הודעה - "הם פה." ב-12:00, החבר התקשר לרוני. קול לא מוכר ענה לטלפון בערבית והשיחה נותקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully