וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רועי אהב לצלם כלניות, לא מלחמות": הצלם ואשתו שנרצחו בכפר עזה הובאו למנוחות

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 8:38

צלם ynet רועי עידן ורעייתו סמדר נרצחו על ידי מחבלים ב-7 באוקטובר, ובתם אביגיל, בת 3, נחטפה לעזה. "המשימה שלנו עכשיו היא להחזיר אותה"

נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

מאות בני אדם ליוו היום (שישי) למנוחות את סמדר ורועי עידן, שנרצחו בטבח בכפר עזה. ילדיהם מיכאל ועמליה ניצלו ואביגיל בת ה-3 נחטפה לרצועת עזה. לבקשת המשפחה נוגן השיר "קרן שמש" של בניה ברבי, שהיה אהוב על בני הזוג.

אחיה הבכור של סמדר נפרד ממנה. "יש בינינו עשר שנים הפרש. אני רציתי עוד אח כי רציתי ללמד אותו כדורגל, אבל התאהבתי בך ברגע שראיתי אותך", אמר. "כשנפצעתי בלבנון, חשבתי שאיבדתי את הרגליים. המחזה הראשון שעלה במוחי היה הפנים שלך וזה מה שגרם לי לקום".

רועי היה צלם של אתר ynet באזור הדרום, והוא אחד מכמה עיתונאים ישראלים שנרצחו במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. בבוקר אותו היום, הוא הספיק לצלם את המחבלים שהגיעו לאזור על טרקטורונים, ולשלוח למערכת.

רועי עידן - שנרצח במהלך חרבות ברזל. פייסבוק, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הוא אהב לצלם כלניות, לא מלחמות". רועי עידן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, פייסבוק
ההלוויה של רועי עידן. ללא, אתר רשמי
"סליחה שלא הצלחנו לשמור עליכם". הלווייתם של סמדר ורועי עידן/אתר רשמי, ללא

"לכתוב עליך רועי לא היה בתוכניות שלי", ספד אחיו עמית. "השיחה השבועית שלנו בימי רביעי הייתה ארוכה מהרגיל, כאילו זו הייתה פרידה. הספקתי לשלוח לך הודעה ביום שבת, אבל לא ענית. חשבנו שסמדר עובדת ואתה מצלם. לנו רק נשאר לדאוג שאביגיל תחזור".

עוד בוואלה!

אבל בתאגיד: עובדת חדשות כאן 11 נרצחה במלחמה

לכתבה המלאה

גם עמיתיו לאתר החדשות ספדו לו. "רועי אהב לצלם בעיקר כלניות. גם חצבים בסתיו. הוא לא אהב מלחמות. הוא אהב לצלם שיטפונות ואת שמחת המתרחצים בקיץ. אף פעם הוא לא אהב מלחמות. הוא אהב לצלם חגים וחגיגות ובגדים לבנים ואת קציר החיטה. הוא אהב לצלם שדות", ספד לו כתב הדרום מתן צורי, שעבד איתו רבות. "חייו של רועי הסתיימו והופקרו בתמונה שהוא הכי לא אהב".

"היית צלם נהדר וחבר הכי טוב, כמו שהיית חבר טוב של כל כך הרבה אנשים", ספדה לו גם כתבת הסביבה אילנה קוריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully