וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה": אורי מגידיש מדברת לראשונה מאז השחרור מהשבי

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 16:45

החיילת שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר וחולצה על ידי צה"ל לפני כחודש, התייחסה לשחרור החטופים הנוספים: "שמחה לראות את כל הסרטונים המרגשים של החטופים שחוזרים הביתה למשפחות שלהם". על החיים אחרי שחזרה מהשבי: "אני בסדר, בבית עם המשפחה"

אורי מגידיש ששוחררה מהשבי מדברת על חזרת החטופים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אורי מגידיש, החיילת שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר וחולצה על ידי צה"ל לפני כחודש, פרסמה היום (שני) בטיקטוק סרטון ראשון מאז שחזרה משבי חמאס: "היי, אני אורי מגידיש. לפני כמעט חודש חזרתי הביתה, ואני קודם כל שמחה לראות את כל הסרטונים המרגשים של החטופים שחוזרים הביתה למשפחות שלהם".

"אני מקווה ומאחלת לכל המשפחות שעדיין מחכות לחטופים להתאחד, וגם לחוות אותם רגעים כמו שאני חוויתי. אני מקווה שכולם יחזרו, והם יחזרו בעזרת השם. אני בסדר, ואני בבית עם המשפחה, ואני נהנית. אני שמחה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה", הוסיפה.

החיילת אורי מגידיש, ששוחררה במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי חמאס, בביתה בקרית גת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החיילת אורי מגידיש, ששוחררה במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי חמאס, בביתה בקרית גת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מגידיש, ששירתה כתצפיתנית במוצב נחל עוז, שוחררה במהלך פעולה קרקעית ברצועת עזה. היא הוחזקה לבדה בנקודת השבי. אחרי שחרורה, היא נפגשה גם עם הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש שב"כ רונן בר, ותוחקרה על ידי גורמים צבאיים. היא תתוחקר שוב בהמשך.

עשרות גורמים בשב"כ היו מעורבים בפעולה הנועזת, שהסתיימה ללא נפגעים. דובר צה"ל אמר אחרי השחרור שלה כי "אורי מסרה פרטים בזיכרון נהדר, נשתמש בהם לפעילות המבצעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully