וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של החיילת שחולצה אמרה בדמעות: "אורי שלנו חזרה, מתפללים למען שאר החטופים"

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 12:16

מרגלית מגידיש הודתה לכוחות הביטחון שחילצו בשלום מרצועת עזה את בתה, התצפיתנית אורי מגידיש, שנחטפה ב-7 באוקטובר. "אנחנו מודים לכולם על התפילות, עכשיו ליבנו עם כל שאר משפחות החטופים"

בווידאו: אמה של החיילת אורי מגידיש שחולצה משבי חמאס/צילום: אבי רוקח

מרגלית מגידיש, אמה של התצפיתנית אורי מגידיש, הודתה הבוקר (שלישי) בהתרגשות רבה לכוחות הביטחון על שחילצו בשלום את בתה שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, ולציבור שתמך במשפחה מאז.

היום ה-25 למלחמה - כל העדכונים

"אורי שלנו חזרה", אמרה מגידיש, שאמרה כי היא מתפללת לשובם של שאר החטופים. "אנחנו מודים לכולים על התפילות. עכשיו ליבנו עם כל שאר משפחות החטופים. תודה לשב"כ, לצה"ל ולעם ישראל".

אתמול הוכרז על הצלתה של החיילת, אחת מכ-240 בני אדם שנחטפו לרצועת עזה בידי מחבלי חמאס וג'יהאד אסלאמי ב-7 באוקטובר. אתמול התכנסו שכנים רבים בבית המשפחה כדי לחגוג את השחרור.

המשפחה מספרת על בוקר נעים שעבר עליהם היום, אחרי שנרגעו מהמתח שעבר ומההתרגשות העצומה. "אורי מופתעת מהתמונות בעיתון ומכל האהבה שהיא מקבלת. חברי משפחה רבים מגיעים ומחבקים אותה והיא מקבלת אותם באהבה", סיפרו בני המשפחה.

מרגלית, אמא של החיילת אורי מגידיש שנחטפה לעזה וחולצה על ידי כוחות הביטחון. 31 באוקטובר 2023. אבי רוקח
מרגלית מגידיש, הבוקר/אבי רוקח
טוראית אורי מגידיש, שוחררה במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי חמאס ב-7/10. שב"כ
טוראית אורי מגידיש ובני משפחתה/שב"כ

מגידיש, ששירתה כתצפיתנית במוצב נחל עוז, שוחררה במהלך פעולה קרקעית ברצועת עזה. היא הוחזקה לבדה בנקודת השבי. אחרי שחרורה, היא נפגשה גם עם הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש שב"כ רונן בר, ותוחקרה על ידי גורמים צבאיים. היא תתוחקר שוב בהמשך. עשרות גורמים בשב"כ היו מעורבים בפעולה הנועזת, שהסתיימה ללא נפגעים. דובר צה"ל אמר אמש כי "אורי מסרה פרטים בזיכרון נהדר, נשתמש בהם לפעילות המבצעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully