וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לפסל הדסקיות של הדר גולדין ואורון שאול: ההצגה של חמאס תקעה לצה"ל אצבע בעין

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 13:36

לעיני מאות תומכים, בקריאות צהלה, שוחררו אמש החטופים במסגרת הפעימה השלישית ליד "אנדרטת ההתנגדות" בעיר עזה. במקום נראה פסל של יד שאוחזת בדיסקיות צה"ליות, כרפרנס לחיילים הדר גולדין ואורון שאול, שגופותיהם מוחזקות ברצועה מ-2014. מי בעל הבית הבית האמיתי בעזה?

ארגון הטרור חמאס הפיץ סרטון נוסף של שחרור חטופים מעזה/מערכת וואלה!

חמאס העביר אמש (ראשון) את החטופים ששוחררו במסגרת הפעימה השלישית בלב העיר עזה. בתיעוד שהופץ בעמוד הטלגרם הרשמי של ארגון הטרור, נראה שהמעבר נעשה ליד "אנדרטת ההתנגדות" בעיר, שבה מוצג פסל של יד שאוחזת בדיסקיות צה"ליות, כרפרנס לחיילים הדר גולדין ואורון שאול, שגופותיהם מוחזקות ברצועה משנת 2014.

בסרטון שבוים ונערך היטב רואים את אנשי החמאס סוחבים את החטופים לרכבי הצלב האדום ואף מנופפים להם לשלום. הסרטון הופץ ללא סאונד, לאחר שיום קודם לכן פורסם סרטון דומה שבו נשמעים קולות של מחבלי החמאס שאמרו לחטופות ששוחררו במסגרת הפעימה השנייה - "המשיכו לנופף (למצלמה)".

פסל בעזה שאוחז את הדסקיות של אורון שאול והדר גולדין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פסל בעזה שאוחז את הדסקיות של אורון שאול והדר גולדין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תיעוד נוסף שהופץ ברשתות החברתיות מעורר תהיות אם אכן צה"ל שולט בעזה כפי שנדמה. בתיעוד, שצולם בלב העיר עזה, נראים מחבלי חמאס מוסרים את החטופים לידי הצלב האדום, וסביבם עשרות אנשי חמאס חמושים מסתובבים באין מפריע, זאת, אף שלטענת צה"ל ישראל שולטת בצפון הרצועה, וכוחותינו פרוסים בכל השטח.

בתיעוד נראה אף טנדר טיוטה לבנה ועליו נשקים ומחבלי חמאס חמושים. הרכב מזוהה במיוחד עם הטבח בשבת ה-7 באוקטובר, מפני שאותם רכבים בדיוק שימשו את מחבלי חמאס לחדור לשטח ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חמאס שחרר את החטופים באמצע העיר עזה כשבמקום מאות תושבים 26.11.12/אלג'זירה

בתוך כך, שני מפקדי אוגדות החוד של צה"ל, מפקד אוגדה 162 תא"ל איציק כהן ומפקד אוגדה 36 ותא"ל דדו בר כליפא, העבירו ביממה האחרונה מסרים לרמטכ"ל לפיהם אסור אחרי הפסקת האש לעצור את התמרון הקרקעי, ושצריך להמשיך במשימות הקרביות.

קצין בכיר באוגדה 36 אמר בפורום סגור כי "תא"ל דדו בר כליפא מבין שיש לו אחריות גדולה מאוד, ועתיד המלחמה על כתפי מפקדי האוגדות ומפקדי החטיבות המתמרנות. יש עוד הרבה מה לעשות". לדברי קצינים בכירים במילואים באוגדה 36, "חמאס הכניס רגל בדלת בניסיון לעצור את התמרון הקרקעי. סינוואר כבר מבין שגורלו נחרץ במוקדם או במאוחר. שצה"ל ושב"כ רודפים אחריו. לכן עכשיו הוא ינסה לפחות להציל את התשתיות שלו ואת שאר ההנהגה. אסור לנו לתת לו ההזדמנות הזו. צה"ל צריך, חייב ומוכן ללכת עד הסוף. לתמרן לדרום רצועת עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully