וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה של מיה רגב: "הלב שלנו עדיין בעזה עם איתי"

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 21:42

מירית רגב סיפרה שמיה עברה ניתוח בבית החולים ומצבה מוגדר טוב. "היא תשתקם. היא כרגע רוצה רק אותנו". בתיעוד מרגש שהופץ היום נראה המפגש הראשון של השתיים, לאחר שאתמול הובלה מיה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע עקב מצבה הרפואי המורכב

מירית רגב לאחר שחרור בתה מיה: הלב שלנו עדיין בעזה עם איתי וכל החטופים/עומר מרון / לע״מ

מיה רגב, שנחטפה ב-7 באוקטובר ממסיבת הטבע ברעים ושבה אתמול (שבת) חזרה לישראל במסגרת הפעימה השנייה, התאחדה אמש עם בני משפחתה. בתיעוד מרגש שהופץ היום נראה המפגש הראשון של בין מיה רגב לאמה מירית, לאחר שאתמול הובלה מיה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע עקב מצבה הרפואי המורכב. מיה נחטפה יחד עם אחיה איתי, שבילה עימה במסיבה, ועדיין נשאר בשבי חמאס.

אימה מירית אמרה בבית החולים סורוקה כי מיה עברה ניתוח ומצבה טובה: "אנחנו שמחים אבל הלב שלנו עדיין בעזה עם איתי. אנחנו רוצים להודות לצוות הרפואי ולאזרחי מדינת ישראל ולמשפחת החטופים התומכת והאוהבת והמכילה. לא הייתי בכיכר אתמול, אבל ראיתי 100 אלף איש, צפיתי באזרחים היום שהיו באופקים שהריעו לאזרחים שחזרו הביתה. אנחנו צריכים אתכם עד שאחרון החטופים ישוב הביתה
מיה בסדר. היא תשתקם. היא כרגע רוצה רק אותנו. היא תהיה בסדר".

תיעוד המפגש הראשון בין מיה רגב לאמה מירית רגב לאחר ששוחררה משבי החמאס/חיים רובינשטיין דובר מטה המשפחות
מיה ואיתי רגב שנחטפו לעזה. באדיבות המשפחה
מיה ואיתי רגב שנחטפו לעזה/באדיבות המשפחה

מיה הגיעה כאמור אתמול למרכז הרפואי שבבאר שבע, בנפרד מיתר החטופים ששוחררו. עם זאת, הצוות הרפואי נמסר כי מצבה מוגדר יציב. "היא הגיעה במצב בינוני בלי סכנת חיים. היא תזדקק בהמשך לטיפול ניתוחי ומצפים שתחלים בצורה מלאה", הסביר.

ממשפחת רגב נמסר: "כולנו מתרגשים מאוד עם חזרתה של מיה אלינו, יחד עם שאר החטופים ששוחררו. זו שעה מורכבת וכעת אנחנו בתהליכים הנדרשים בתחומים השונים כדי לאפשר את ההתאקלמות המיטבית והרפואה השלמה של מיה. אנו זקוקים לזמן מה כדי לתת מענה מדוייק לצרכים השונים, ולהבין את מצבנו הנוכחי.

"היום, שעות בודדות לאחר השחרור של מיה שלנו, אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף ואנחנו נמצאים בחזית המאבק לאחד את המשפחה ומייחלים לחזרתו הביתה בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully