וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב חצוי": מיה התאחדה עם משפחתה לאחר שנחטפה מהמסיבה ברעים - אך אחיה נותר בשבי

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 9:01

"אני מתרגשת ושמחה שמיה בדרך אלינו", סיפרה אימה מירית לקראת המפגש, אך ליבי חצוי כי הבן שלי עדיין בעזה". בשל מצבה הרפואי המורכב, הובלה רגב לבית החולים שבבאר שבע - בנפרד מקבוצת החטופים ששוחררו בפעימה השנייה של עסקת החטופים

מיה רגב, שנחטפה ממסיבת הטבע ברעים, הגיעה לבית החולים סורוקה/רוני כנפו

מיה רגב, שנחטפה ב-7 באוקטובר ממסיבת הטבע ברעים, שבה היום לישראל במסגרת הפעימה השנייה של עסקת החטופים עם חמאס, והתאחדה עם בני משפחתה לאחר שהובלה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מיה נחטפה יחד עם אחיה איתי, שבילה עימה במסיבה, ועדיין נשאר בשבי חמאס.

עקב מצבה הרפואי המורכב, הגיעה רגב למרכז הרפואי שבבאר שבע, בנפרד מיתר החטופים ששוחררו הערב. עם זאת, כעת נמסר מהצוות הרפואי כי מצבה מוגדר יציב. מנהל בית החולים סורוקה בבאר שבע, ד"ר שלומי קודש, סיפר כי היא צפויה לעבור ניתוח ברגלה בעקבות פציעתה. "היא הגיעה במצב בינוני בלי סכנת חיים. היא תזדקק בהמשך לטיפול ניתוחי ומצפים שתחלים בצורה מלאה", הסביר.

מירית רגב, אמה של מיה רגב, סיפרה לקראת האיחוד: "אני מתרגשת ושמחה שמיה בדרך אלינו. עם זאת, הלב שלי חצוי כי הבן שלי איתי עדיין בעזה בשבי החמאס. אני הולכת לחבק את מיה חזק חזק, לא נעצור עד שאיתי וכל החטופים יחזרו הביתה."

מיה ואיתי רגב שנחטפו לעזה. באדיבות המשפחה
מיה ואיתי רגב שנחטפו לעזה/באדיבות המשפחה
מיה רגב. באדיבות המשפחה
מיה רגב/באדיבות המשפחה

גם עמית, חברתה של מיה, המתינה לה בבית החולים: "כולנו מצפים לה בקוצר רוח. זה משהו שציפינו לו הרבה זמן, עם זאת החצי השני שלנו בעזה. עד שהחטופים לא חוזרים נצעק את נשמותינו עד שיחזרו, אבל הלב לא שלם. ילדים שהלכו להנות, לשמוח ובסופו של דבר קטפו אותם לעזה. אף אחד לא הכין אותנו מה עושים כשחוזרים מהשבי, אנחנו פה בשבילה לכל דבר שתצטרך".

מיה ואיתי הגיעו למסיבה ברעיםלאחר שבאותו הלילה הם חזרו מחופשה משפחתית של שלושה שבועות במקסיקו. בבוקר 7 באוקטובר, מיה, בת ה-21, הספיקה להתקשר לאבא שלה וסיפרה לו שיורים עליה ועל אחיה. הקשר עמם נותק בשעה 09:00. המשפחה גילתה כי השניים נחטפו לעזה, לאחר שהופץ סרטון של חמאס שבו רואים את השניים על טנדר לצד מחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully