וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין, שבנותיה דפנה ואלה נמצאות בשבי חמאס: "הן לא ברשימה, מייחלת לשובן"

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 21:11

מעין צין, אמא של דפנה בת ה-15 ואלה בת ה-8 שנחטפו לעזה, כתבה בכאב כי בנותיה לא ישוחררו מחר. "זה קשה לי נורא, אני מייחלת לשובן". בנוסף כתבה כי "‏אני חשה הקלה עבור המשפחות האחרות ומקווה לשחרור כל החטופים". אביהן נועם נרצח עם בת זוגו דקלה ובנה תומר

דפנה ואלה אליקים. באדיבות המשפחה
נחטפו בעת שהיו בבית אביהם בקיבוץ נחל עוז. דפנה ואלה אליקים/באדיבות המשפחה

מעין צין, שבנותיה דפנה בת ה-15 ואלה בת ה-8 נמצאות בשבי חמאס בעזה, כתבה ברשת החברתית X כי בנותיה לא נמצאות ברשימת החטופים שישוחררו מחר. "הודיעו לי שדפנה ואלה לא נמצאות ברשימת 13 החטופים שישוחררו מחר", כתבה. "זה קשה לי נורא, אני מייחלת לשובן". בנוסף כתבה צין כי "‏אני חשה הקלה עבור המשפחות האחרות ומקווה לשחרור כל החטופים".

דפנה אליקים בת ה-15 ואלה אליקים בת ה-8, שתי אחיות, נחטפו בעת שהיו בבית אביהם בקיבוץ נחל עוז ביום המתקפה ב-7 באוקטובר. האב, נועם אליקים, נרצח יחד עם בת זוגו דקלה ערבה ובנה תומר.

משפחת ערבה- אליקים מנחל עוז. באדיבות המשפחה
"זה קשה לי נורא, אני מייחלת לשובן". תמונה של משפחת אליקים/באדיבות המשפחה

אחיו של נועם אליקים, אושרי, אמר: "אני רוצה שדפנה ואלה יידעו שאנחנו אוהבים אותם ומחכים להן פה ועושים הכול בשביל להחזיר אותן בריאות ושלמות בכל מחיר".

"ברבע ל-12 ראינו תמונות של דפנה ואלה כבר בשבי חמאס", הוא סיפר. "אחרי 10 ימים קיבלנו את ההודעה שדקלה ובנה תומר כבר אינם בין החיים. יום לאחר מכן נודע לנו גם על מותו של נועם. הייתי בטוח שהוא חטוף כי בסרטון לא הראו שהם חיים. המחבלים השלו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully