וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב נרצח עם זוגתו ובנה, בנותיו נחטפו לעזה: "פועלים להחזרתן בכל מחיר"

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 8:34

דפנה ואלה אליקים, בנות 15 ו-8, הן בין עשרות הילדים שנחטפו לעזה ע"י מחבלי חמאס. אביהן נועם נרצח עם בת זוגו דקלה ובנה תומר. "היינו אחים בלב ובנפש", סיפר אושרי, אחיו של נועם. "עכשיו אנחנו עסוקים בהחזרתן מהשבי של דפנה ואלה"

בווידאו: משפחות החטופים אחרי הפגישה עם הרצוג/צילום: רוני כנפו

בשבת הארורה של 7 באוקטובר, אושרי אליקים שמע משכניו שיש חדירת מחבלים לעוטף עזה. לאחר שוך הקרבות, אחיו נועם נרצח יחד עם בת זוגו דקלה ערבה ובנה תומר והאחייניות שלו דפנה ואלה, בנות 15 ו-8 בהתאמה, נחטפו לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס.

"מחבלים רצחו את אחי, בת זוגו ובנה. אנחנו עכשיו עסוקים בהחזרתן מהשבי של דפנה ואלה", אומר אושרי אליקים לוואלה!. "אני עדיין מתקשה להאמין שאחי נרצח. היינו אחים בלב ובנפש. האובדן שלנו הוא אסון. אני רוצה שדפנה ואלה יידעו שאנחנו אוהבים אותם ומחכים להן פה ועושים הכול בשביל להחזיר אותן בריאות ושלמות בכל מחיר".

דפנה ואלה אליקים. באדיבות המשפחה
דפנה ואלה אליקים/באדיבות המשפחה

הבנות היו עם אביהן בקיבוץ נחל עוז ללא אמן של הבנות מעיין צין. "שאלתי בקבוצה של המשפחה אם הכול בסדר. דקלה סיפרה שהם בממ"ד ויש מחבלים וצבא בקיבוץ. היא עדיין לא הבינה שאין צבא ויש רק מחבלים שיורים", שחזר אושרי.

אחרי שעה שלח אושרי הודעה נוספת ודקלה השיבה לו שהכול בסדר, אך בשעה 11:00 באותה שבת שחורה - נותק הקשר. שעה חלפה ואושרי כבר קיבל צו 8. במקביל, הבן של דקלה תומר עדכן אותו שברשת יש סרטון שמחבלי חמאס נמצאים בתוך הבית. אושרי מקים חמ"ל כדי להבין מה עלה בגורל בני משפחתו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
נועם אליקים ודקלה ערבה. באדיבות המשפחה
נועם אליקים ודקלה ערבה/באדיבות המשפחה
משפחת ערבה- אליקים מנחל עוז. באדיבות המשפחה
משפחת ערבה- אליקים מנחל עוז/באדיבות המשפחה

"ברבע ל-12 ראינו תמונות של דפנה ואלה כבר בשבי חמאס", הוא סיפר. "אחרי 10 ימים קיבלנו את ההודעה שדקלה ובנה תומר כבר אינם בין החיים. יום לאחר מכן נודע לנו גם על מותו של נועם. הייתי בטוח שהוא חטוף כי בסרטון לא הראו שהם חיים. המחבלים השלו אותנו".

לסיום מבקש אושרי אליקים לשלוח מסר: "אנחנו נלחמים על הקיום של המדינה שלנו. אנחנו במלחמת העצמאות השנייה. עם ישראל חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully