וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מתחמק מהשאלה על הכספים לחמאס: "כיסחנו אבל לא עקרנו אותם, עכשיו מתקנים"

11.11.2023 / 23:15

רה"מ דחה את הטענות שהוביל מדיניות להכלת ארגון הטרור. בתשובה לשאלת וואלה! מדוע טרם נפגש עם כל משפחות החטופים, השיב: "אי אפשר להיפגש עם כולם, אולי אחרי המלחמה". גנץ על נקודת היציאה שלו מהממשלה: "אני ער לתרגילים ולמשחקים שאין להם מקום כרגע"

נתניהו מתחמק מהשאלה על הכספים לחמאס: "כיסחנו אבל לא עקרנו אותם, עכשיו מתקנים"/לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה הערב (שבת) את הטענות כי הוביל מדיניות להכלת ארגון הטרור חמאס, והתחמק משאלה על הסיבה לכך שהעביר כספים לארגון הטרור במשך שנים.

לכל העדכונים על המלחמה

"המדינה לא היתה להכיל את חמאס או לחזק אותו", אמר נתניהו במסיבת עיתונאים שקיים לצד שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ, "אלא להלום בו, לכתוש אותו, לכסח אותו. כיסחנו אותם בארבעה מבצעים ברצועה, אבל לא עקרנו אותם. אז עכשיו אנחנו מתקנים. נעשה את העקירה הזו אחת ולתמיד".

בני גנץ, יואב גלנט ובנימין נתניהו בהצהרה משותפת לתקשורת. 11 בנובמבר 2023. לע"מ, צילום מסך
מסיבת העיתונאים/צילום מסך, לע"מ

במהלך מסיבת העיתונאים התבקש נתניהו להתייחס לתפנית בגישתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון ברצועה, לאחר שהאחרון אמר אמש כי "ישראל חייבת להפסיק להרוג תינוקות ונשים בעזה". "מקרון טעה טעות קשה, עובדתית ומוסרית", חרץ נתניהו, "מי שירה על אזורי החיץ זה לא ישראל, אלא חמאס. מי שמשתמש באזרחים עזתים כמגן אנושי הוא חמאס. האחריות שצריך להפנות לגבי פגיעה באזרחים היא לא לישראל, אלא לחמאס".

בתשובה לשאלת "וואלה!" מדוע טרם נפגש עם כל משפחות החטופים המוחזקים ברצועת עזה, ענה נתניהו כי עם חלק מהמשפחות "נפגשתי שלוש פעמים. אני מנהל את המלחמה מסביב לשעון. אני ישן כמה שעות בלילה, ואני מגויס כולי למשימה אחת - להשיג את הניצחון". נתניהו הוסיף כיו הוא נפגש עם כמה שאפשר, אי אפשר להיפגש עם כולם. אולי אחרי המלחמה, אחרי שנחזיר אותם".

עוד בוואלה!

מתן שנהרג בעזה היה מפיק ב"פאודה", ליאור רז: "אהבתי אותך, תודה על הכל"

לכתבה המלאה
בני גנץ, יואב גלנט ובנימין נתניהו בהצהרה משותפת לתקשורת. 11 בנובמבר 2023. מארק ישראל סלם, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בצד, גנץ וגלנט מחובקים/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ישראל סלם

עוד במהלך מסיבת העיתונאים, ענה השר בני גנץ לשאלת "וואלה!" מה תהיה נקודת היציאה שלו מהממשלה, שאליה הצטרף לפני כחודש לנוכח מצב החירום. "כשעשרה מבני משפחתי גויסו למערכה בשבת השחורה, הבנתי שהמקום שלי בתוך הממשלה", השיב והוסיף ברמז: "אני ער לכל מיני תרגילים ומשחקים בכל מיני מקומות, שאין להם מקום כרגע, אבל החשיבות של להילחם באויבים שלנו גבוהה יותר".

בסיום מסיבת העיתונאים המשולשת של ראש הממשלה שר הביטחון והשר גנץ נקלטה בעדשת המצלמה תמונה שמשקפת את יחסי הכוחות בתוך קבינט המלחמה. בעוד גלנט וגנץ המשיכו לשוחח במשך שניות ארוכות ואחזו זה בזה, ראש הממשלה נתניהו ירד לבדו מהבמה. התמונה משקפת את היחסים הקרים בין נתניהו וגלנט, שמתוחים עוד מלפני המלחמה על רקע פיטוריו של גלנט בעקבות אזהרותיו מהשלכות המהפכה המשפטית - בשעה ששר הביטחון וקודמו בתפקיד הפגינו ידידות וקרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully