וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חודש, משפחתו של אורן גולדין עודכנה כי נרצח בשבת השחורה

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 0:54

לאחר שעד כה נחשב כחטוף, משפחתו של אורן גולדין עודכנה כי נרצח בשבת של ה-7 באוקטובר. אורן הוא מסוג האנשים שכל אחד היה רוצה כחבר, הוא היה נותן את כולו בכל מקום שבו צריך אותו", תיאר אותו אחד ממכריו. מטה משפחות החטופים והנעדרים מסר כי הוא מרכין את ראשו

בווידאו: תפילה המונית בכותל המערבי למען החטופים/צילום: רוני כנפו

אתמול בערב (חמישי) אותר לפרסום כי אורן גולדין, בן ה- 33 מניר יצחק, נרצח במהלך השבת השחורה. זאת, לאחר שבמשך חודש נחשב כחטוף. גולדין היה נשוי לאושרית ואב לתאומים בני שנתיים. משפחתו עודכנה בבשורה הקשה

"אורן הוא מסוג האנשים שכל אחד היה רוצה כחבר. נותן את כל כולו, במוסך שהוא מנהל בקיבוץ ובכל מקום שבו צריך אותו, אורן היה מוכן תמיד לעזור בכל נושא", תיארו אותו מכריו בציוץ שהעלה אתמול מטה משפחות החטופים והנעדרים. מטה משפחות החטופים הודיע כי הוא מרכין ראש ומשתתף בצערה של המשפחה.

אורן גולדין. ללא קרדיט, אתר רשמי
אורן גולדין, בן 33 במותו/אתר רשמי, ללא קרדיט

מוקדם יותר היום, התיר צה"ל לפרסום כי סמל רוני אשל, בת ה-19 מצור יצחק, נרצחה גם היא בשבת השחורה. רוני אשל שירתה כתצפיתנית בחיל הגנת הגבולות ונרצחה במתקפת מחבלי חמאס על הבסיס.

עם היוודע דבר מותה של רוני אשל, עלה ל-16 מספר התצפיתניות שנרצחו במהלך השבת השחורה. זאת לאחר שרק לפני כשבוע הודיע צה"ל על הירצחה של תצפיתנית אחרת, סמ"ר ים גלס, בת 20 ממודיעין מכבים רעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully