וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס, שילדיה נחטפו, שבה לבתים השרופים בניר עוז: "חיללו לנו את הנשמה"

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 8:18

שני ילדיה של קלדרון, ארז בן ה-12 וסהר בת ה-16, נחטפו עם אביהם עופר לרצועת עזה, בעוד אמה כרמלה ואחייניתה נויה נרצחו. "הם הרסו את הבית, ואת חיינו", העידה על מראות המבנה המפויח, וביקשה מהעולם להציל את משפחתה: "תחזירו את הילדים מהר, בריאים ושלמים"

בווידאו: ילדיה והגרוש בשבי חמאס - הדס קלדרון שבה לביתה בקיבוץ ניר עוז/צילום: יותם רונן

הדס קלדרון, תושבת ניר עוז ששני ילדיה, ארז בן ה-12 וסהר בת ה-16, נחטפו יחד עם אביהם לרצועת עזה, בעוד אמה כרמלה דן ואחייניתה נויה דן נרצחו, חזרה אתמול (שני) להריסות בתי הקיבוץ. "חיללו את ביתנו, חיללו את נשמתנו, באמת, אני מחפשת משהו לנשמה. נכנסו לבתים ושרפו כל מה שאפשר", שיתפה בזמן שתרה אחר שרידים מביתה המפויח.

היום ה-25 למלחמה - כל העדכונים

"תחזירו את הילדים הביתה מהר, בריאים ושלמים. חייבים להציל אותם", הפצירה מול צלמי התקשורת שליוו אותה בביקורה. "בבקשה תעשו הכל, תוציאו אותם משם כמה שיותר מהם, תעשו מה שצריך".

קלדרון הגיעה לבית אמה, שנהרס לגמרי במתקפה. "שום דבר לא נשאר. הם הרסו את הבית שלה, ואת חיינו. זאת הייתה משפחה מאושרת", אמרה לפני שנכנסה למבנה שנחרב. "אוי אלוהים, זה הכול שחור. אני אומרת לכם, זה קרב בין אור וחושך, בין טוב ורע".

סלון ביתה של הסבתא כרמלה נשרף. "היו לה כל כך הרבה ספרים, תמונות מכל העולם. הטלוויזיה הייתה כאן. זה היה מרחב בטוח, חדר בטוח. אלוהים, אני שמחה שהיא לא יכולה לראות את זה. אם היא הייתה רואה את זה, היא הייתה מתה שוב".

הדס קלדרון מבקרת בהריסות ביתה שבניר עוז. 31 באוקטובר 2023. רויטרס
הדס קלדרון מבקרת בהריסות ביתה שבניר עוז. 31 באוקטובר 2023/רויטרס
הדס קלדרון מבקרת בהריסות ביתה שבניר עוז. 31 באוקטובר 2023. רויטרס
הדס קלדרון מבקרת בהריסות ביתה שבניר עוז. 31 באוקטובר 2023/רויטרס

"הוא אוהב חיות. הוא רוכב על סוסים ועל אופניים. אהב כדורגל ופינג פונג. היינו יושבים ומתפקעים מצחוק מול הטלוויזיה כשצפינו בתוכניות כמו 'קופה ראשית'", סיפרה על בנה ארז.

קלדרון המשיכה ושיתפה גם על בתה סהר: "היא נערה בגיל התבגרות שאוהבת להתלבש ולשים בגדים ותכשיטים, להסתרק ולרקוד. והיא אמנית שאוהבת לצייר ולפסל בקרמיקה. היא ילדה מדהימה עם לב ענק, עם המון חברות, וכל כך אוהבים אותה. אוהבים את שניהם מאוד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully