וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל צועק "המנוולים חיים באושר ואנחנו מושפלים" - ויורה: הקלטת שיחה מיום המתקפה

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 13:11

בשיחה שביצע אחד המחבלים למפקד שלו שנמצא ברצועת עזה, הוא נשמע אומר שהצליח להיכנס לישראל. לאחר מכן הוא פונה לאחד הישראלים שתפס ואומר: "צא החוצה לכביש - תהרגו את מי שתפסו" | האזינו לזוועה

בווידאו: תיעוד שיחה בין מחבל למפקדו בטבח ב-7 באוקטובר/קרדיט: דובר צה"ל

צה"ל חשף היום (שישי) בתקשורת הבינלאומית שיחה נוספת שהתבצעה במהלך מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. בשיחה נשמע אחד המחבלים מהכוח המיוחד של ארגון הטרור, שהתקשר למפקד שלו ברצועה, ובה בה הוא מתאר את מעשי הרצח שביצע ביישובי עוטף עזה.

לכל העדכונים על המלחמה

"תודיע לכל המשפחה שאנחנו בפנים", צועק המחבל למפקדו שנמצא ברצועה, ולאחר מכן קורא לעבר אחד התושבים הישראלים שתפס: "צא החוצה, בוא לכביש". בהמשך אומר המחבל כי "המנוולים האלה חיים באושר ואנחנו מושפלים, אני אפרק אותם אחד אחרי השני - תהרגו את מי שתפסו". בשלב מסוים אומר המחבל "תשמע את הירי" - דורך את הנשק ויורה.

חקירות מחבלי חמאס שנשבו

בווידאו: חקירות מחבלי חמאס/צילום: דוברות שב"כ ומשטרה

מוקדם יותר השבוע נחשפה הקלטת זוועות של מחבל חמאס, שבה הוא מספר להוריו על מעשיו הרצחניים בקיבוץ מפלסים. "היי אבא, אני מדבר איתך ממפלסים, פתח את הוואטסאפ עכשיו ותראה את כל ההרוגים", אמר המחבל. "תראה כמה הרגתי במו ידיי. הבן שלך הרג יהודים! זה בתוך מפלסים אבא, אבא אני מדבר איתך מטלפון של יהודייה, הרגתי אותה והרגתי את בעלה, במו ידיי הרגתי עשרה! אבא עשרה במו ידיי! אבא פתח את הוואטסאפ ותראה כמה הרגתי. הדם שלהם על הידיים שלי, תן לי את אמא".

כ-1,400 בני אדם נרצחו וכ-5,400 נפצעו במלחמה ובהסלמה בצפון. בשבת, 7 באוקטובר, אלפי מחבלים חדרו מהרצועה לישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים, שוטרים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ. בכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים.

עוד בוואלה!

צבא מצרים: כטב"ם התפוצץ בטאבה, 6 נפצעו; צה"ל: מקור האיום - מהים האדום

לכתבה המלאה

תיעוד הזוועות בעוטף

בווידאו: תיעוד הזוועות בעוטף עזה מהשבת של ה-7/10/צילום: דובר צה"ל

המחבלים חטפו תושבים רבים לעזה, וביניהם קשישים, נשים וילדים - מחבלים הודו בחקירתם כי אלו היו חלק מההוראות אותן קיבלו לפני הפלישה לעוטף. דובר צה"ל עדכן 222 משפחות שיקיריהן נחטפו לרצועה, ובמקביל מתקיימים מגעים לעסקת שבויים באמצעות מתווכים. עד כה שוחררו ארבע חטופות, שתיים מהן בעלות אזרחות אמריקנית.

בתגובה לאירועים, פתחה ישראל במלחמת "חרבות ברזל". במסגרת זאת, תקף צה"ל יעדים בעזה, הטיל מצור על הרצועה, ומאפשר כניסה של סיוע הומניטרי דרך מעבר רפיח בלבד. עיקר המתקפות מכוונות לצפון הרצועה, משם נמלטו דרומה כ-600 אלף פלסטינים. בתוך כך, התעוררה מתיחות גם בגבול הצפון: טילי נ"ט שוגרו מלבנון לעבר מוצבים בצפון - צה"ל סיכל כמה ניסיונות נוספים של חוליות מחבלים לירות לעבר ישראל ותקף כמה עמדות של חיזבאללה, שלקח אחריות על הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully