וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלטה של מחבל חמאס נחשפת: "אבא אני מתקשר מטלפון של יהודייה - הרגתי 10 במו ידיי"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 19:31

המחבל התקשר לאביו מטלפון של יהודיה שרצח במפלסים ותיאר לו את הזוועות שחולל בקיבוץ. "היי אבא, אני מדבר איתך ממפלסים, פתח את הוואטספ עכשיו ותראה את כל ההרוגים", אמר. "הדם שלהם על הידיים שלי. אני לא חוזר - זה או מוות או ניצחון, אמא שלי ילדה אותי למען הדת"

שיחה בין מחבל ובין משפחתו ברצועת עזה בה הוא מתגאה בטבח שביצע ביהודים/דובר צה"ל

הקלטת זוועות של מחבל חמאס נחשפה היום (שלישי) ובה הוא מספר להוריו על מעשיו הרצחניים בקיבוץ מפלסים. "היי אבא, אני מדבר איתך ממפלסים, פתח את הוואטספ עכשיו ותראה את כל ההרוגים", אמר המחבל. "תראה כמה הרגתי במו ידיי. הבן שלך הרג יהודים! זה בתוך מפלסים אבא, אבא אני מדבר איתך מטלפון של יהודייה, הרגתי אותה והרגתי את בעלה, במו ידיי הרגתי עשרה! אבא עשרה במו ידיי! אבא פתח את הוואטספ ותראה כמה הרגתי. הדם שלהם על הידיים שלי, תן לי את אמא".

"או בן שלי שאלוהים ישמור לי עליך", השיבה אמו של המחבל והמפגע מייד מוסיף: "בחיי עשרה במו ידיי אמא הרגתי עשרה". בהמשך מבקש המחבל לדבר עם אביו ומפציר בו לחזור לוואטספ - כדי שיראה בלייב את הזוועות שחוללו במפלסים. "הלוואי שהייתי איתך", משיב האב.

"אני הראשון להיכנס בחסות ובעזרת אללה", ממשיך המחבל. "אני לא חוזר - זה או מוות או ניצחון. אמא שלי ילדה אותי למען הדת. תפתח את הוואטספ תראה כמה הרוגים".

קיבוץ נחל עוז הרוס לאחר מתקפת הטרור של חמאס.  20 באוקטובר 2023.. יונתן זינדל, פלאש 90
הרס בקיבוץ נחל עוז לאחר המתקפה הרצחנית/פלאש 90, יונתן זינדל

כ-1,400 בני אדם נרצחו וכ-5,400 נפצעו במלחמה ובהסלמה בצפון. בשבת, 7 באוקטובר, אלפי מחבלים חדרו מהרצועה לישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים, שוטרים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ. בכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים.

המחבלים חטפו תושבים רבים לעזה, וביניהם קשישים, נשים וילדים - מחבלים הודו בחקירתם כי אלו היו חלק מההוראות אותן קיבלו לפני הפלישה לעוטף. דובר צה"ל עדכן 222 משפחות שיקיריהן נחטפו לרצועה, ובמקביל מתקיימים מגעים לעסקת שבויים באמצעות מתווכים. עד כה שוחררו ארבע חטופות, שתיים מהן בעלות אזרחות אמריקנית.

בתגובה לאירועים, פתחה ישראל במלחמת "חרבות ברזל". במסגרת זאת, תקף צה"ל יעדים בעזה, הטיל מצור על הרצועה, ומאפשר כניסה של סיוע הומניטרי דרך מעבר רפיח בלבד. עיקר המתקפות מכוונות לצפון הרצועה, משם נמלטו דרומה כ-600 אלף פלסטינים. בתוך כך, התעוררה מתיחות גם בגבול הצפון: טילי נ"ט שוגרו מלבנון לעבר מוצבים בצפון - צה"ל סיכל כמה ניסיונות נוספים של חוליות מחבלים לירות לעבר ישראל ותקף כמה עמדות של חיזבאללה, שלקח אחריות על הירי.

  • עוד באותו נושא:
  • מחבלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully