וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הוא חי? אפשר כבר לקבוע: נתניהו מנותק ולא מספק את הסחורה

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 22:10

הוא לא פוגע: בעוד הביצועים ההתקפיים של ישראל בראשותו הם בינוניים מבחינה אובייקטיבית, הצהרתו האחרונה של ראש הממשלה כללה שלל הצהרות מגוחכות. נתניהו מנסה לקנות את דעת הקהל באמצעות מילים הגבוהות, אבל הניתוק מונע ממנו להבין שמילים לא יסייעו לו יותר | דעה

הצהרת נתניהו: "המחדל ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות - גם אני" 25.10.23/מערכת וואלה!

ביום ה-19 למלחמה הופיע בנימין נתניהו שוב מול פני האומה. שוב, כמו בהופעתו הקודמת, הוא לא אמר שום דבר חשוב או מחדש. למעשה, הוא הפקיע זמן מסך יקר ללא סיבה של ממש ונמנע, כהרגלו, מלהשיב לשאלות העיתונאים.

היום ה-19 למלחמה - כל העדכונים

ביום ה-19 למלחמה ניתן כבר לקבוע, לפחות זמנית, שבנימין נתניהו לא פוגע. זה לא הביבי שהכרנו. הביצועים ההתקפיים של ישראל בראשותו עד כה בינוניים מבחינה אובייקטיבית ונמוכים מבחינת הטבח הנורא שביצע בנו האויב.

בדרום - חמאס רחוק מלספוג מכה אנושה. בכיריו לא חוסלו ויכולתו לשגר רקטות נותנה בעינה. יתר על כן, העובדה שחמאס מסוגל, גם אחרי תקיפות חיל האוויר, לשלוף חטופות ספציפיות ולהביאן לגבול מעידה שמערך הפיקוד והשליטה של חמאס לא נפגע כלל. כן, חיל האוויר מפיל נדל"ן רב בעזה, אבל לא ניכר שזה מזיז לראשי חמאס.

בצפון - ישראל מורתעת. זו האמת והגיע הזמן להגיד אותה. נסראללה יורה טילי נ"ט מסביב לשעון וישראל מגיבה באופן מאופק ומדוד. הרצון הישראלי לא להידרדר למערכה רב-זירתית שקופה, ורב-מחבלים כמו נסראללה מבין אותה היטב.

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו. 25 באוקטובר 2023. צילום מסך, לשכת העיתונות הממשלתית
לא פוגע. הצהרת נתניהו, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום מסך

גם אמירתו כי גם הוא יצטרך לתת תשובות מנותקת מהמציאות. הוא - ראש הממשלה - נושא באחריות ראשית, ישירה ועליונה למחדל העצום. איך הוא מסוגל לחשוב שהוא יברח מאחריותו? איפה הוא חי?

וגם האמירה של נתניהו לפיה התריע כבר מ-2014 שחמאס זה דאעש מגוחכת. נתניהו היה זה שבחר לחזק את חמאס על פני הרשות הפלסטינית ולהעביר לרוצחי הילדים מעזה מזוודות מזומנים.

עוד בוואלה!

הירש עשה נזקים לישראל במעשיו - וכעת גם במחדליו

לכתבה המלאה

בנאומו הערב ניסה נתניהו לקנות את דעת הקהל באמצעות מילים גבוהות. כמעט 30 שנה שזה עובד לו, אבל הניתוק בו מצוי ביבי מהלכי הרוח בציבור אינו מאפשר לו להבין שמילים לא יסייעו יותר. תם עידן ההססנות. כל תוצאה שהינה פחות ממיטוט חמאס והשבת החטופים הביתה תהיה כישלון מהדהד שתיזכר לנתניהו גם בעוד 100 שנה.

הכותב הוא עורך אתר וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully