וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "המחדל ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות - גם אני"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 20:55

ראש הממשלה מסר בהצהרה כי ייקבעו ימי אבל לאומיים לקורבנות מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, ואמר כי ישראל נערכת לכניסה קרקעית. "אנחנו עובדים מסביב לשעון לממש את מטרות המלחמה בלי שיקולים פוליטיים", אמר

הצהרת נתניהו: "המחדל ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות - גם אני" 25.10.23/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (רביעי) כי גם הוא יצטרך לתת תשובות במסגרת חקירת המחדלים שאפשרו את מתקפת הטרור של חמאס על הדרום ב-7 באוקטובר. עם זאת, הוא הבהיר כי הבירור ייעשה רק בתום המערכה.

היום ה-19 למלחמה - כל העדכונים

"7 באוקטובר היה יום שחור בתולדותינו. נברר עד תום מה קרה בגבול הדרום ובעוטף עזה. המחדל הזה ייבדק עד תום. כולם יצטרכו לתת תשובות. גם אני. אבל כל זה יקרה רק אחרי המלחמה", אמר נתניהו. "כראש הממשלה אני אחראי על הבטחת עתידה של המדינה, וכעת תפקידי הוא להנהיג את מדינת ישראל והעם לניצחון מוחץ על אויבינו. כעת הזמן לאחד כוחות למען מטרה אחת: להסתער קדימה לניצחון". נתניהו, שמאז המלחמה לא ענה על שאלות עיתונאים בהצהרות שמסר, אמר גם כי הממשלה תקבע ימי אבל לאומיים לאסון.

נתניהו אמר כי ישראל נערכת לכניסה קרקעית, בעיתוי שיקבע הקבינט יחד עם הרמטכ"ל. "לא אפרט מתי ולא אסביר למה וטוב שכך כי כך נוכל לשמור על חיילינו", אמר נתניהו, "כל אנשי חמאס הם בני מוות מעל האדמה, מתחת לאדמה. בתוך עזה ומחוץ לעזה. אנחנו עובדים מסביב לשעון לממש את מטרות המלחמה בלי שיקולים פוליטיים. עוסקים בהצלת המדינה והשגת הניצחון".

נתניהו פנה למשפחות השכולות ומסר את תנחומיו. "אני מרכין את ראשי בפני כל המשפחות שחורבן נורא פקד אותם. חייהם לעולם לא יהיו אותו דבר. שולח להם מעומק ליבו של העם כולו חיבוק אוהב ומנחם", אמר ראש הממשלה. הצהרה זו הייתה הפעם הראשונה שבה ראש הממשלה הזכיר במפורש את המילה "קיבוצים" בהתייחסויותיו לטבח שעברו יישובי הדרום בידי המחבלים. "נקים מעפר את היישובים והקיבוצים, ונשקם את הקהילות שנפגעו", אמר נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully