וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר בכרי הוא שתכנן את הירי במועמד לראשות עירית נצרת

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 14:50

ראש ארגון הפשע סמיר בכרי וסגנו מוחמד פחורי נאשמים כי הזמינו את הירי במוסעב דוח'אן, שהתמודד על ראשות עירית נצרת. על פי כתב האישום, השניים שילמו לשני תושבי נצרת, אברהים יוסף ושריף עפיפי, 40 אלף שקלים לכל אחד עבור ביצע הירי

בווידאו:תיעוד הירי על מוסעב דוחאן, אחיו ובן דודו/מצלמות אבטחה

סמיר בכרי, הנחשב במשטרה כראש ארגון פשע, ומוחמד פחורי, המוגדר כסגנו, נאשמים כי הם שהזמינו את הירי במוסעב דוח'אן, שהתמודד על ראשות עירית נצרת. דוח'אן שנורה ונפצע הודיע לאחר המקרה כי הוא פורש מהמירוץ לראשות העיריה. השניים נאשמים בעבירות סחיטה בכוח, עבירות נשק וחבלה.

לכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון, הובילה חקירה משותפת של המשטרה והשב"כ. על פי כתב האישום בכרי ופחורי החליטו לירות ולפגוע בדוח'אן כדי לגרום לו לפרוש מהתמודדות בבחירות לראשות עירית נצרת. דוח'אן הוא רואה חשבון, חבר מועצת העיר נצרת, איש אופוזיציה ויו"ר ועדת הביקורת העירונית. הוא התמודד לראשות העיר ברשימה עצמאית. החקירה לא העלתה מה היתה המוטיבציה של הנאשמים להסיר אותו מהמירוץ הפוליטי.

מוסעב דוכאן  מתמודד לראשות העיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוסעב דוח'אן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי כתב האישום במהלך חודש אוגוסט האחרון פנו השניים לאברהים יוסף ושריף עפיפי, גם הם תושבי נצרת, וביקשו מהם לירות בדוח'אן, וזאת תמורת תשלום של 40 אלף שקלים לכל אחד מהם. אברהים ושריף הסכימו לבקשה ובכרי הציג להם את תמונתו של דוח'אן על מנת שיוכלו לזהותו טרם הירי. כדי שיוכלו להתחקות אחר תנועותיו של דוח'אן פנו יוסף ועפיפי למוסטפא אבו אל היג'א, חברם, שמתגורר בסמוך לביתו של דוח'אן. השניים עדכנו אותו בפרטי התכנית, וביקשו ממנו לדווח להם על תנועותיו של מוצעב. מוסטפא נעתר לבקשתם.

עוד נטען בכתב האישום כי כדי לעקוב אחרי תנועותיו של דוח'אן, פחורי גם צייד את יוסף ועפיפי ברחפן שאותו הפעילו מגג ביתו של השכן העוקב - מוסטפא. לצורך מימוש התוכנית השניים הצטיידו באקדח, בתחמושת ובקטנוע. על פי כתב האישום קודם לארוע הירי כבר יצאו השניים בכוונה לירות בדוחאן, על פי הכוונה של מוסטפא למסעדה שבה היה דוחאן. אולם, כשהם הגיעו למקום הוא לא נמצא במסעדה.

עוד בוואלה!

"הביעה תמיכה בחמאס": הליכים משמעתיים נגד עורכת דין ששיבחה את ארגון הטרור

לכתבה המלאה
סמיר בכרי, מואשם כי בזמין את הירי במוסעב דוח'אן, שהתמודד על ראשות עירית נצרת. ללא, אתר רשמי
סמיר בכרי, מואשם כי הזמין את הירי במוסעב דוח'אן/אתר רשמי, ללא

ב-28 באוגוסט נקרתה בפניהם הזדמנות נוספת לביצוע התוכנית. באותו ערב דווח להם שדוח'אן נמצא בניחום אבלים בבית משפחה בנצרת. יחד איתם היה חברם חאלד חסן. הם עדכנו אותו בתוכנית וביקשו ממנו שיביא עבורם את הקטנוע לנקודת ההתארגנות שבה הסתירו את האקדח, ובדרך להסתכל ולדווח להם אם יש כוחות משטרה על הציר. עבור אותו שירות שולמו לחסן עשרת אלפים שקלים. כשהתברר להם שהשטח נקי יצאו השניים רכובים על הקטנוע, חבושים קסדות, לכיוון השכונה המזרחית, זאת אחרי שאבו אל היג'א דיווח להם שדוחאן יוצא בהליכה מבית האבלים לכיוון ביתו. לצידו הלכו אחיו ובן דודו. כשיוסף הבחין בדוחאן הוא הצביע עליו ועפיפי ירה שישה כדורים שפגעו ופצעו את דוח'אן, אחיו ובן דודו.

בסוף חודש אוגוסט נעצר סמיר בכרי בחשד למעורבותו ברצח אחר ובעבירות סחיטת דמי חסות, אחרי שנמלט מפני המשטרה במשך ארבעה חודשים. במפת הפשיעה הצפונית מיוחס לארגון של בכרי כוח רב. הארגון שבראשותו מסוכסך עם אגון שבשליטת בני משפחת חרירי מאום אל פחם. בעבר הארגונים של משפחות בכרי וחרירי פעלו ביחד והתפצלו לשני ארגונים יריבים. היריבות ביניהם היא סביב מאבקים על אזורי שליטה בעיקר בתחום סחיטה ודמי חסות. המאבק המר בין הארגונים הביא למקרי רצח רבים, שברובם לנרצחים לא היה כל קשר לעולם הפלילים והם נורו למוות רק בשל קשרי משפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully