וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לראשות עיריית נצרת שנורה באוגוסט בביתו פורש מהמרוץ

עודכן לאחרונה: 16.9.2023 / 18:24

מוסעב דוח'אן, שנפצע מהירי על ביתו, החליט לפרוש בעקבות המקרה והאיומים שהוא מוסיף לקבל. רשימת רע"מ בעיר נמסר שהפרישה מעידה על "המצב המסוכן אליו הגיעו הדברים בנצרת", וקוראים להקמת גוש פוליטי עצמאי גדול שישמור על האינטרסים של התושבים

בוידאו: זירת הירי בנצרת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוסעב דוח'אן, המועמד לראשות עיריית נצרת, הודיע היום (שבת) שהוא פורש מהמרוץ. זאת על רקע הירי לעברו בסוף חודש אוגוסט, והאיומים שהוא עדיין מקבל.

מטעם רשימת רע"מ בנצרת נמסר כי פרישתו מהתמודדות בבחירות המוניציפליות מעידה על "המצב המסוכן אליו הגיעו הדברים בנצרת וכי כל אזרח בנצרת חש כיום חוסר ביטחון לחייו, לעתיד ילדיו ולעתיד נצרת וצעיריה". התנועה אומרת כי "מצב מסוכן זה מאשר את מה שהצגנו ברשימה הערבית המאוחדת: שנצרת זקוקה כיום לחיזוק לתחושת הבטחון, ולגוש פוליטי עצמאי גדול ומשפיע בתוך מועצת העיר, המגן בחוזקה ובנאמנות על האינטרסים והזכויות של תושבי נצרת ועל עתיד צעיריה מכל הקבוצות, השכונות והמשפחות".

במקביל, רע"מ קוראת לתושבי העיר לצאת להצביע בהמוניהם, ולא להיכנע למצב הנוכחי. זאת משום שלדבריהם "ההצבעה היום היא הכוח החשוב ביותר לשינוי המציאות שלנו ולהגנה על עתיד ילדינו ובני הנוער שלנו, ואסור לכולם לבזבז את ההזדמנות הזו ולתת פרסים למי שרוצה להפיץ את רוח הייאוש".

מוסעב דוכאן  מתמודד לראשות העיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרש מהמרוץ. מוסעב דוח'אן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות פרישתו של דוח'אן, פרש מהמרוץ למועצת העיר המאם אבו אחמד, המהנדס לשעבר שכיהן כסגן ראש העיר עלי סלאם, ואחראי על תיק החינוך בעיר. אבו אחמד הודיע כי לא יתמודד בסולידריות עם דוח'אן, "בשל האלימות שנחשף אליה, ובשל היעדר אקלים בחירות דמוקרטי".

אבו אחמד מסר לאתר פאנט כי "במצב נורמלי, אני עשוי להיות המרוויח הגדול ביותר מפרישתו של דוח'אן, שכן הייתי מקבל קולות מהבוחרים שלו, אלא שבמצב דברים זה הבחירות איבדו את המשמעות האמיתית שלהן, ואינן עוד תחרות הוגנת ודמוקרטית. במציאות בה מועמד שיכול היה להיות מרכיב מרכזי. של מועצת העירייה הבאה נאלץ לפרוש אחרי מה שהוא נחשף אליו, התפקיד הנדרש כעת הוא פרישה, ואני קורא לכל המועמדים והרשימות להסיר את מועמדותם, ולמדינה לבוא לקחת אחריות בנצרת ולהחזיר הבטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
3 נפגעים, בני משפחה, מירי בנצרת. בין הפצועים מיסעב דוכאן מתמודד לראשות העיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הירי בנצרת, 28 באוגוסט 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דוח'אן הוא רואה חשבון, חבר מועצת עיר, איש אופוזיציה, ויו"ר ועדת הביקורת העירונית. הוא מתמודד לראשות העיר ברשימה עצמאית. אולם, בבחירות שהתקיימו לפני כחמש שנים התמודד כנציג חד"ש. באוגוסט נורו יריות לעבר ביתו, והוא, אחיו ובן דודו נפצעו מהירי.

לאחר התקרית אמר יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד: ‏"העובדה שהמועמדים לרשויות המקומיות בחברה הערבית הפכו למטרות והם אינם יכולים להסתובב בביטחון היא כישלון של הממשלה. הערב שוב ירי ואנשים פצועים, אני מאחל להחלמתם ולהחזרת תחושת הבטחון בערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully