וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביעה תמיכה בחמאס": הליכים משמעתיים נגד עורכת דין ששיבחה את ארגון הטרור

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 18:32

ראש לשכת עורכי הדין סיפר שקיבל פניות רבות בעקבות הפרסומים של אסלה אבוכידר, בין היתר, מח"כ גדעון סער. לדבריו, הוגשה נגדה גם תלונה במשטרה. "מקומה של עורכת דין זו אינו בין שורותינו"

בווידאו: צה"ל ושב"כ חיסלו מפקד כוח בנח'בה שהוביל את מתקפת הטרור של ארגון חמאס ביישובי עוטף עזה/צילום: דובר צה"ל

ראש לשכת עורכי הדין, עמית בכר, ויו"ר ועדת האתיקה הארצית בלשכה, עורך הדין מנחם מושקוביץ, החליטו היום (ראשון) לפתוח בהליך משמעתי נגד עורכת הדין אסלה אבוכדיר ששיבחה את מחבלי חמאס בפוסטים ברשתות החברתיות. "מהפוסטים עולה הבעת תמיכה והזדהות פומבית עם ארגון הטרור", כתב בכר.

לכל העדכונים מהמלחמה

לדברי ראש לשכת עורכי הדין הוא קיבל פניות רבות בנוגע לפוסטים של עורכת הדין, כולל משר המשפטים לשעבר גדעון סער. "‏מקומה של עורכת דין זו אינו בין שורותינו ואין בכוונתי לעבור על כך לסדר היום", מסר. "ננקוט ביד קשה ובכל הצעדים הדרושים על מנת להוביל לשלילת רישיונה ולסילוקה מן הלשכה".

עוד סיפר בכר כי במקביל להליך המשמעתי הוגשה תלונה במשטרה נגד אבוכדיר. "‏בכוונת לשכת עורכי הדין לעקוב מקרוב אחר התפתחות החקירה הפלילית בעניינה, מתוך כוונה שיוגש כתב אישום חמור וימוצה נגדה הדין", הוסיף בכר. "‏בנוסף, אנו בוחנים אפשרות לקדם תקנות לשעת חירום, שיעניקו ללשכה כלים נוספים להשעיה מיידית במצבים כאלה. אני מקווה כי המהלך יקודם במהירות ושלא נהיה עדים למקרים נוספים כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully