וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט ביקר במחנה יפתח בזיקים: "זו מלחמת בני האור בבני החושך - היא תהיה קטלנית"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 18:00

שר הביטחון ביקר בבסיס יפתח, שעשרות מחייליו נרצחו ונחטפו במתקפת חמאס. בשיח שערך עם לוחמים אמר גלנט: "נראו פה גילויי גבורה של חיילים ואזרחים שהגנו בגופן על מדינת ישראל. אנחנו נגיע לכל תשתיות הטרור, לכל פעילי החמאס ועד שלא נחסל אותם לא נשלים את המשימה"

בווידאו: שר הביטחון גלנט מתייחס לחזית הצפונית/צילום: רויטרס

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר היום (ראשון) במחנה יפתח הסמוך לזיקים שבעוטף עזה. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל לפני כשבוע, ובמקביל לטבח בפסטיבל המוזיקה נובה ולפשיטות הרצחניות של חמאס על הקיבוצים בעוטף עזה, מחבלים פרצו למחנה יפתח, השתלטו על הבסיס וטבחו וחטפו עשרות חיילים. במהלך ימי הלחימה הבאים, כוחות הביטחון הצליחו להשיג שליטה מחודשת על הבסיס.

בביקורו בבסיס, גלנט ערך שיח לוחמים בו אמר: "למדתי את האירועים שהיו פה מאז פרוץ המלחמה. מה שראינו פה זה גילויי גבורה של חיילות, של חיילים, של אזרחים ואזרחיות, כל האנשים האלו ביחד הגנו בגופם על מדינת ישראל. אנו נלחמים את מלחמת בני החושך בבני האור. אנו נלחמים מול פראי אדם, חיות טרף, שרצחו את החיילות והחיילים שלנו, את האזרחים שלנו, את הילדים שלנו".

בסיס צהלי כבוש. 7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השתלטות חמאס על בסיס צבאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שר הביטחון יואב גלנט. צילום מסך, צילום מסך
שר הביטחון יואב גלנט/צילום מסך, צילום מסך

עוד מסר שר הביטחון: "זאת תהיה מלחמה עצימה, זאת תהיה מלחמה קטלנית והיא תהיה מלחמה שתשנה את תמונת המצב לתמיד. אנחנו נגיע לכל תשתיות הטרור, לכל המנהרות, לכל פעילי החמאס ועד שלא נחסל אותם, לא נשלים את המשימה. אנחנו כולנו, בליבנו, עם המשפחות השכולות ואלה שמחפשים את יקיריהם. אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לאתר אותם".

"היום פגשתי חמישה סנאטורים אמריקאים בכירים", הוסיף גלנט. "הם הגיעו כדי לומר לנו: "נשיא ארצות הברית, הפנטגון, שר ההגנה ואנחנו כל חברי הסנאט והקונגרס ניצבים עם מדינת ישראל. אתם נלחמים את מלחמתה של מדינת ישראל, את מלחמתו של העם היהודי, אבל גם את המלחמה של התרבות העולמית, המערבית, הליברלית ושוחרת השלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully