וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ממשיך בהצהרות הקיצוניות: "צריך להדיח את נתניהו"

לאחר שאמר ביום רביעי כי נתניהו "אכזב אותנו", המשיך הנשיא לשעבר בגינויי ראש הממשלה בשיחות פרטיות עם גורמים פרו ישראלים: "הוא צריך ללכת הביתה, הפרלמנט צריך להדיחו"

בווידאו: טראמפ במתקפה על ביידן: "תחתיי אף אחד לא היה חושב לפלוש לישראל"/רויטרס

לאחר שנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ תקף את בנימין נתניהו ושיבח את חיזבאללה, הוא המשיך הלילה (בין חמישי לשישי) בהצהרות חריפות נגד ראש הממשלה הישראלי - הפעם בפני גורמים פרטיים פרו ישראלים.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקנית, טראמפ, המתמודד המוביל בבחירות לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, הביע בשיחות פרטיות את רצונו שנתניהו יסתלק מכסאו "עד שישוב לשמש כנשיא ב-2025". הוא השתמש בביטוי - impeached, הליך הדחה שקיים תאורטית בארה"ב אך לא כאן בישראל.

כזכור, טראמפ אמר ביום רביעי כי נתניהו לא סייע במבצע ההתנקשות בבכיר משמרות המהפכה קאסם סולימאני ב-2020. "לעולם לא אשכח שביבי נתניהו אכזב אותנו - זה היה נורא", אמר. "הוא ניסה לקחת על זה קרדיט אבל אנחנו עשינו את העבודה בעצמנו".

בבית הלבן הגיבו לדבריו של הנשיא לשעבר: "הצהרות מהסוג הזה הן מסוכנות ומשוגעות", אמר סגן הדובר אנדרו בייטס לוואלה!. "אנחנו לא מצליחים להבין איך יכול להיות מצב שאמריקני כלשהו ישבח ארגון טרור שנתמך על ידי איראן ויאמר שהוא חכם. במיוחד בזמן שישראל משיבה מלחמה נגד אחד ממעשי הרצח ההמוני הגדולים ביותר בהיסטוריה של המדינה. זה הזמן עבור כולנו לעמוד לצד ישראל וזה מה שהנשיא ביידן עושה כמפקד העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully