וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר ניצל בזכות מעצור בנשק של המחבל: "הוא חייך לי בפנים"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 12:03

סהר בן סלע ניצל ממסיבת הטבע בדרום, שאליה חדרו עשרות מחבלים. הוא נפגע בחלקים רבים בגופו וראה כמה מחבריו נטבחים. כשהצליח למצוא ניידת משטרה, שמע שוטר בקשר שאמר לו: "תברח, שיהיה לך בהצלחה". בן סלע, שלחם בצוק איתן, מתקשה לעכל: "היה שם גיהנום עלי אדמות"

סהר בן סלע, בן 30, היה במסיבת הטבע בדרום. הוא לא תיאר לעצמו איך הבילוי בשבת יסתיים ומצא את עצמו מול מחבלים. כעת הוא מאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב והוא מספר את סיפור האימה שחווה יחד עם חבריו.

"יצאנו למסיבה אחרי הרבה שנים שלא הייתי כדי ליהנות. הלכנו להביא ידידה שהייתה עייפה ואז התחילו הטילים. המוזיקה נעצרה ואחרי כמה דקות צעקו המפיקים שיש חדירת מחבלים. עלינו לרכב. היה כאוס פסיכי", הוא סיפר.

סהר בן סלע, השתתף במסיבת טבע ליד קיבוץ רעים, בי"ח איכילוב, 9 באוקטובר 2023. אורי סלע
סהר בן סלע, השתתף במסיבת טבע ליד קיבוץ רעים, בי"ח איכילוב, 9 באוקטובר 2023/אורי סלע

בן סלע לחם בצוק איתן וכעת מצא את עצמו בסיטואציה דומה שקיווה שלא יצטרך להיתקל בה שוב. "ראינו את המחבלים מגיעים. שוטר עצר אותנו והכניס אותנו לבטונדה", הוא שחזר. "היינו 30 אנשים ואחרי כמה דקות התחילו לירות לעברנו וזרקו עלינו רימון. אנשים בכו והתפללו".

כל העדכונים על המלחמה בעזה - לחצו כאן

בן סלע נפגע בראשו וראה את חברתו נרצחת מול הפנים שלו. למזלו, למחבל היה מעצור בנשק. "היא נורתה מטווח אפס. המחבל הגיע עם רובה וריסס אותנו. כל מה שהיה לידי כמעט מת. נפגעתי מירי במרפק ורסיסים ברגל ובצלעות. למחבל היה מעצור בנשק והוא יצא. המחבל היה חצי מטר ממני וראיתי כדורים חולפים לי ליד הפנים. עליתי בקשר בניידת שמצאנו שם ואז השוטר אמר לי בקשה: 'תברח, שיהיה לך בהצלחה'".

סהר בן סלע, השתתף במסיבת טבע ליד קיבוץ רעים, בי"ח איכילוב, 9 באוקטובר 2023. אורי סלע
סהר בן סלע, השתתף במסיבת טבע ליד קיבוץ רעים, בי"ח איכילוב, 9 באוקטובר 2023/אורי סלע

בשלב הזה ניסה סהר להניע את הניידת בזמן שחברו מנסה להחיות את חברתו. "צעקתי לו: 'ניסים, היא מתה'. היה שם איש זקן שרצה להיכנס ואמרתי לו שיש כאן פצועים. הגענו ברכב לאמבולנסים ופינו אותנו. תוך כדי הנסיעה ירו עלינו וראיתי ילד בן 12 כשגופתו מחורר בכדורים. לקח שלוש שעות עד שהגעתי לסורוקה".

בן סלע מתקשה לעכל את מה שעבר. "היה שם גיהנום עלי אדמות. טבחו בנו רוצחים עם רוע בעינים. המחבל חייך בפנים שלי. הייתי בצוק איתן ועדיין לא חשבתי שבחיים אהיה בסיטואציה כל כך דפוקה. יש לי חברים שנחטפו, חברה טובה שנרצחה. לא ידעתי אם זאת הזייה או מציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully