וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין המורשע שרץ בבחירות בהרצליה: "אני מהווה דוגמה לאנשים"

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 9:43

רפי קדושים, שריצה בעבר ארבע תקופות מאסר, עומד בראש רשימת הליכוד בהרצליה בבחירות הקרובות. בריאיון ב-103FM הוא טוען שהשתנה, משתף בתוכנית שלו לחזק את הנוער בעיר - וחושף שלפני 20 שנים ביקש שיקום מהעירייה אך נתקל בסירוב: "המערכת נלחמה בי"

בוידאו: שר המשפטים לוין בסוכה של רפי קדושים: "האיש הזה עובד בשביל כולם"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רפי קדושים, עבריין מורשע ממשפחת פשע מוכרת בהרצליה ומי שהוצב במקום הראשון ברשימת הליכוד בעיר, טוען שהשתנה. בריאיון שהעניק הבוקר (רביעי) לענת דוידוב ואודי סגל ברדיו 103FM, אומר קדושים כי הוא ביקש סיוע להשתקם - אך נתקל בסירוב.

"כאשר החלטתי שלא מגיעים לי החיים הללו לפני 20 שנה, הלכתי ליעל גרמן (ראש העיר הרצליה דאז) וביקשתי שיקום. במקום לסייע, ראיתי מערכת שנלחמת בך ולא רוצה לשקם אותך. כשאני רואה את הנוער של היום, אין מי שישקם אותו באמת. אני בשבילו. לעירייה יש את כל הכלים לסייע. רוב האנשים שהולכים לפשע הם אנשים שהמערכת לא בדיוק מסייעת להם".

עוד הוסיף ותיאר, כי "מדינת ישראל מקצה תקציבים ומשאבים לשקם עבריינים. אם בסופו של דבר אתה אומר לאדם להשתקם אבל שהוא מורחק מהחברה, בואו נבטל את כל התקציבים הללו. במועצה יש את כל הכלים לשקם ולסייע. אני דוגמה לאנשים".

רפי קדושים, יריב לוין, ישראל כץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קדושים עם בכירי הליכוד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קדושים שיתף בסיפורו האישי: "הייתי ממשפחת מצוקה, גדלתי בפנימיות. הגעתי לאן שהגעתי. נכון שלא הצלחתי עם הבן שלי, כי הוא גדל עם אבא שהיה עבריין". לפני חמש שנים, בנו הורשע בירי לעבר הבעלים לשעבר של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, אלי טביב.

כל זה לא הפריע לקדושים, שריצה בעבר ארבע תקופות מאסר בגין עבירות הכוללות מעשי אלימות, חטיפה, סחיטה וניכיון צ'קים בשוק האפור, להפוך לחבר מרכז ליכוד עם מפקד ענק בהרצליה - ולהיות אחד האנשים החזקים בעיר.

רפי קדושים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אלו שהולכים לפשע הם אנשים שהמערכת לא בדיוק מסייעת להם". קדושים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש יולי האחרון, הוועדה המוניציפלית בליכוד החליטה שקדושים יוצב במקום הראשון ברשימת הליכוד בהרצליה, ללא בחירות, מאחר ובסניף הרצליה הגיעו להסכמות מראש על הצבתו בראש הרשימה.

בשנה האחרונה צמרת הליכוד עולה אליו לרגל. השבוע בכירי הליכוד הצטופפו בסוכה שהקים - כאשר שר המשפטים יריב לוין לא הפסיק לשבח אותו. גם השרים קרעי, חיים כץ, ישראל כ"ץ, גלנט, אקוניס, מירי רגב ומיקי זוהר כיבדו אותו באירועים שונים שקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully