וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של המפכ"ל מונתה לתפקיד קצינת ניטור מדיה בערבית - למרות שאינה דוברת את השפה

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 22:35

לאחר שהוזזה מתפקידה כדוברת מרחב כנרת, מפקח יער שבתאי מונתה לתפקיד חדש באגף סיף. האגף, שהוקם במטרה להיאבק בפשיעה בחברה הערבית - נכשל במשימתו ובמשטרה ממשיכים לאייש בו תקנים. "מצרים על העיסוק האובססיבי בה", מסרו במשטרה והדגישו: "נבחרה לתפקיד בזכות כישוריה"

בוידאו: אזרחים זועמים בזמן ביקור מפכ״ל המשטרה קובי שבתאי בזירת הירי ביפיע/אלי אשכנזי

מפקח יער שבתאי, בתו של מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, מונתה לתפקיד חדש באגף סיף - קצינת ניטור מדיה בחטיבת הדיגיטל בשפה הערבית, זאת חרף העובדה שאינה דוברת את השפה על בוריה - כך פורסם לראשונה בחדשות 12. המינוי של שבתאי מגיע לאחר שהוזזה מתפקיד דוברת מרחב כנרת במשטרה בחודש יולי האחרון, אחרי 8 חודשים בלבד.

התמונה הגדולה:

  • שבתאי כבר שירתה בעבר באגף סיף, שהוקם עם מינויו של המפכ"ל קובי שבתאי במטרה להוביל את המאבק בפשיעה בחברה הערבית ולרכז את מיטב המוחות והכלים הן במאבק בפשיעה והן בהגשת שירותי המשטרה בחברה הערבית.
  • מדובר במינוי נוסף באגף סיף - זאת חרף הכישלון הגורף של האגף והעומדים בראשו במאבק בפשיעה בחברה הערבית.
יער שבתאי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יער שבתאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ברקע הדיווח:

  • במשטרה ממשיכים לתחזק את האגף ולאייש תקנים שונים במקום להתייעל ולהורות על סגירתו - בייחוד נוכח מצוקת כוח האדם במשטרה והצורך בחיזוק מחוזות בארגון הפועלות בשוטף בפעילות בחברה הערבית.
  • גם החלטת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, למנות את ניצב יורם סופר כפרויקטור למאבק בפשיעה בחברה הערבית לא האיצה את המתבקש ואגף סיף ימשיך בפעילותו עד להודעה חדשה.

תגובת המשטרה:

  • ממשטרת ישראל נמסר: "לא נותר לנו אלא להצר על העיסוק האובססיבי בנשוא הפניה".
  • "למעלה מן הצורך נדגיש כי הקצינה מהווה חלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל, אשר מחולק לצוותים ומעניק שירות לאוכלוסיות ולאזרחים שפונים למשטרת ישראל בפלטפורמות הדיגיטל השונות. מערך זה אוחד לאחרונה ופועל משתי שלוחות תחת חטיבת הדוברות של המשטרה. הקצינה נבחרה לתפקיד בזכות כישוריה והתאמתה", אמרו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully