וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ גוטליב טענה שראש המוסד נפגש עם מובילת המחאה - במשרד רה"מ הבהירו: "פייק ניוז"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 21:02

המוסד הוציא הערב הכחשה חריגה לאחר שחברת הכנסת מהליכוד כתבה שראש המוסד נפגש עם שקמה ברסלר ואף שהוצא על כך צו איסור פרסום. במשרד רה"מ הבהירו שהמידע אינו נכון. בחודש שעבר נתניהו גינה אמירות של גוטליב נגד השב"כ וצה"ל

בווידאו: גוטליב לא אסיר את המועמדות שלי לוועדה לבחירת שופטים/רוני כנפו

משרד ראש הממשלה פרסם הערב (שלישי) הודעה חריגה בעקבות ציוץ של ח"כ טלי גוטליב ממפלגת הליכוד, שבו טענה שראש המוסד, דדי ברנע, נפגש עם מובילת המחאה נגד המהפכה המשפטית שקמה ברסלר. "פייק ניוז מוחלט - ראש המוסד לא נפגש עם שקמה ברסלר" נמסר בהודעת המוסד שפורסמה כאמור על ידי משרד ראש הממשלה.

טלי גוטליב, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023. ראובן קסטרו
ח"כ גוטליב/ראובן קסטרו

ובהרחבה:

  • מוקדם יותר הערב גוטליב צייצה: "שמעתי שהגב' מחאה שיקמה ברסלר, זאת שחשבה שנבחרי ציבור מהימין הם נאצים, נפגשה בפגישה אישית עם ראש המוסד. עוד שמעתי שמישהו מיהר להוציא צו איסור פרסום על כך. טוב יש לי חסינות מהותית וצווים שיפוטיים לא חלים עלי. מישהו מוכן לתת הסבר לפגישה הזו? תמימה היא לא, שאחרת לא היו אוסרים לפרסמה".
  • לאחר ההכחשה החריגה של לשכת ראש הממשלה, גוטליב צייצה שוב: "קיבלתי את הודעת משרד ראש הממשלה ולפיה שקמה ברסלר לא נפגשה עם ראש המוסד. מעדכנת את קהל הקוראים שלי כי כך נמסר ממשרד ראש הממשלה. הפוסט הקודם שלי נסמך על מקור מהימן אך משיצאה הכחשה אני מביאה אותה בפניכם".
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נאום ראש המוסד דוד ברנע,  בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור, אוניברסיטת רייכמן. 10 בספטמבר 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
ראש המוסד, דוד ברנע/פלאש 90, אבשלום ששוני
שקמה ברסלר ב"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה". יואב איתיאל
מובילת המחאה, שקמה ברסלר/יואב איתיאל

תזכורת:

  • לפני חודש בדיוק, לשכת ראש הממשלה הוציאה גינוי חריג לדברים של גוטליב נגד מערכת הביטחון, ברקע התנגדותה לתוכניות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להחמיר את תנאי הביקורים של האסירים הביטחוניים.
  • גוטליב אמרה אז: "השב"כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים".
  • ראש הממשלה נתניהו התנער מהדברים ומסר בתגובה כי מדובר ב"אמירה מקוממת של חברת הכנסת גוטליב. צה"ל, השב"כ ושאר כוחות הביטחון עושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחון ישראל ולפגוע במחבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully