וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ברק במסר ללפיד: "עד היום יש עתיד לא הייתה דמוקרטית"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 16:11

חבר הכנסת, שהודיע כי יתמודד בבחירות לראשות המפלגה נגד היו"ר, התראיין ל-103FM - ושיתף בתחושותיו לקראת הפריימריז בדצמבר. "אני חושב שהסיכויים הם טובים, כולם יודעים איך מתחילים אף אחד לא יודע איך מסיימים", אמר

ח״כ רם בן ברק מיש עתיד אמר היום במליאת הכנסת כי הוא תומך בסרבנות המילואימניקים להתייצב בצה״ל בגלל קידום הרפורמה המשפטית. 22 במרץ 2023/ערוץ כנסת

ח"כ רם בן ברק, שהודיע כי יתמודד בפריימריז לראשות מפלגת יש עתיד נגד היו"ר יאיר לפיד בדצמבר הקרוב, התראיין הבוקר (שלישי) ענת דוידוב ואודי סגל ב103FM ושיתף בתחושותיו לקראת הפריימריז. "אני חושב שהסיכויים הם טובים, כולם יודעים איך מתחילים אף אחד לא יודע איך מסיימים".

לדבריו, "עוד לא שלחתי שום מכתב בקשה כי רק אתמול קיבלנו את הרשימה", אמר, והוסיף: "מה שאני אומר לחברי יש עתיד זה שיש ביני לבין לפיד כמה דברים שאנחנו לא רואים עין בעין. לדוגמה, אני בטוח שהמפלגה צריכה להיות הרבה יותר דמוקרטית. עד היום היא בוודאי לא הייתה דמוקרטית, היום אנחנו עושים את הצעד הראשון לדמוקרטיה, יש פריימריז על תפקיד היו"ר".

יאיר לפיד, רם בן ברק. מרים אלסטר, אוליביה פיטוסי/פלאש 90, עיבוד תמונה
"יש ביני לבין לפיד כמה דברים שאנחנו לא רואים עין בעין"/עיבוד תמונה, מרים אלסטר, אוליביה פיטוסי/פלאש 90

הראיון עם בן ברק מגיע יממה לאחר שבמפלגת יש עתיד הכריזו רשמית על הבחירות הראשונות לראשות המפלגה - 11 שנים אחרי היווסדה על ידי ח"כ יאיר לפיד. בהודעה של המפלגה נמסר כי בחודש דצמבר הקרוב תתקיים ועידת יש עתיד ובמרכזה ייערכו פריימריז לראשות המפלגה. בבחירות יוכלו להשתתף ולהתמודד רק מי שמוגדרים חברי וועידה ועומדים בקריטריונים בתקנון המפלגה.

הקריטריונים הנדרשים להגשת מועמדות לפי התקנון - חברי מפלגה במשך לפחות שלוש שנים רצופות, שלא הורשעו בעבירה שיש עימה קלון ולא הוחלט להעמידם לדין בעבירה שיש עימה קלון. בינתיים, רק ח"כ רם בן ברק הודיע כי בכוונתו להתמודד מול לפיד, מייסד יש עתיד והיו"ר שלה ב-11 השנים האחרונות.

בוועידת יש עתיד חברים כ-750 איש, בהם פעילים, ח"כים, וראשי מטות השטח של המפלגה. זו תהיה הוועידה השנייה של מפלגת יש עתיד לאחר שב- 4 בינואר 2022 קיימה המפלגה את הוועידה הראשונה שלה לאחר עשור מיום הקמתה, אך בוועידה הראשונה לא נערכה הצבעה כי מלבד יו"ר מפלגה לפיד לא הוגשו מועמדים נוספים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לאחר ההודעה הרשמית של המפלגה, הודיע כאמור בן ברק לוועדת הבחירות של המפלגה על כוונתו להגיש מועמדות לתפקיד: "אני מברך על החלטת יו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד לקיים בחירות לתפקיד יו"ר המפלגה. על פי תקנון הבחירות נדרש להשיג 75 חתימות מקרב חברי הועידה, ובכוונתי לעשות כן".

בשבוע שעבר, נשאל יו"ר המפלגה יאיר לפיד בריאיון לטל שלו וניסים משעל ב-103FM, על הבחירות במפלגה, והשיב: "יהיו פריימריז ב'יש עתיד', כנראה עוד השנה לתפקיד היו"ר. אני חושב שעל התפקיד שלי צריכים להיות פריימריז, לא לחברי כנסת ואם אתם רוצים לדעת למה אני מציע שתעברו על חברי הכנסת של הליכוד. יהיה פריימריז על תפקיד יו"ר יש עתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully